Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:57:04 GMT

ضرورت سرعت بخشیدن به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۸۴۸۳

ضرورت سرعت بخشیدن به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: در 8 ماه گذشته دولت آیت الله رئیسی باب حضور و گفت‌وگو با مردم را باز کرده است.

وی به خدمات و توفیقات دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم در این مدت توانست  به واردات واکسن سرعت بخشیده و  اوج گیری کرونا در کشور را متوقف و مهار کند و در این مدت حقوق و مزایای تمام ادارات و سازمان‌های دولتی بدون تاخیر پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌هاشم، افزایش دیپلماسی منطقه و بین‌المللی، سرعت بخشیدن تجارت با همسایگان ، رسیدن صادرات نفتی به ۱.۵ میلیون بشکه در روز، ارتقا تجارت خارجی به حدود 100 میلیارد دلار، پرداخت بدهی‌های گذشته و پرهیز از استقراض از بانک مرکزی، دور زدن تحریم‌ها تا حدود زیاد و وارد شدن فعالانه به مذاکرات رفع تحریم‌ها، ارائه و اجرای بسته‌های برنامه‌ای برای اصلاح بودجهف نظام بانکی و بهبود فضای کسب و کار را از جمله موفقیت‌های دولت آیت الله رئیسی در هشت ماه گذشته برشمرد.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: همین کارنامه خوب و سابقه ارزشمند دولت سیزدهم انتظارات مردم را بدرستی بالا برده و واضح است مردم بین شرایط کنونی و قبل تفاوت می‌گذارند اما انتظارات زیادی دارند و انتظاراتشان از دولت انقلابی و جهادی بسی بالاتر است.

وی تاکید کرد: مردم سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات معیشتی را انتظار دارند مردمی که علاوه بر جلب اعتماد مردم به کمک دولت هم خواهند رفت.

وی تصریح کرد: مردم نجیب، صبور و انقلابی ما کار دولت را در ادامه این راه پرفراز و نشیب را یاری خواهند کرد.

این خبر تکمیل می شود

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه تبریز خطبه های نماز جمعه تبریز سیدمحمدعلی آل هاشم مذاکرات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند