Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام‌جمعه موقت گفت:دولت برای بهبود وضعیت معیشتی مردم به آنان یارانه جبرانی بپردازد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان سمنان که با حضور گسترده مردم خداجو در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به خدمات و دستاوردهای متعدد دولت سیزدهم در مدت کوتاه پس از آغاز به کار، پرداخت یارانه جبرانی به مردم برای حل بخشی از مشکلات معیشتی آنان را استمرار خدمت‌رسانی اقتصادی دولت دانست و اظهار داشت: دولت می‌تواند با پرداخت این یارانه موقت سمنان: دولت با یارانه جبرانی مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم همراهی بیش از گذشته دولت و ملت در راستای عبور از تورم این روزهای کشور افزود: پرداخت یارانه جبرانی و سایر راهکارهای اقتصادی می‌تواند از جمله اقدامات دولت در راستای رفع مشکلات مردم باشد.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در مهار غول کرونا و فروکش کردن تب تند ویروس منحوس در کشور تصریح کرد: این در شرایطی است که همه می‌دانند بسیاری از حوزه‌های خدمت‌رسانی در کشور به سبب شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن تعطیل و این دولت انقلابی سیزدهم بود که با تأمین گسترده واکسن و تزریق آن به مردم، کرونا سبب کنترل این شرایط همه‌گیری شد.

 مهدوی‌نژاد مدیریت در استقراض از بانک مرکزی، استفاده از ظرفیت‌ها در اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست توسعه متوازن، تمرکززدایی از توجه به غرب در حوزه اقتصادی و رویکردهای مناسب دولت در سیاست خارجی را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد و اضافه کرد: البته در کنار همه این موفقیت‌ها نباید از موضوع اقتصاد مردم نیز غافل شد.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از گرانی و تورم بالا برای مردم عادی افزود: البته که اقتصاد به‌تنهایی همه مسائل و مشکلات کشور نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین مسائل امروز کشور موضوع اقتصاد است.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه امروز بر کسی پوشیده نیست که مردم در مضیقه هستند از مسئولان دولت خواست تا ضمن اقناع افکار عمومی در حوزه عملکرد اقتصادی دولت، نسبت به پرداخت یارانه جبرانی به مردم تسریع کنند.

امام جمعه بندرعباس: مولفه‌های قدرت ایران در حال تقویت شدن است امام جمعه موقت مشهد: مسئول مردمی باید در قبال مسائل جامعه دغدغه‌مند باشد امام جمعه بخش مرکزی یزد: هویت ملت ایران استکبارستیزی است

به گزارش تسنیم، دشمنی‌های تمام ناشدنی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت بزرگ ایران و شکست پی‌درپی آنان در برابر عزت مردم کشور، کاهش قدرت پوشالی و انزوای آمریکا در دنیا، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع و فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد بود.

انتهای پیام/363/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت یارانه جبرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان از وصول مطالبات دولت از شرکت‌های صنایع نفتی، فولاد، پتروشیمی و سیمان با ورود دستگاه قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با هدف همیاری دولت در پرداخت یارانه‌ها و سایر بدهی‌ها به مردم، با حکم قانون و دستورات قضایی صادره به سازمان امور مالیاتی کشور مطالبات دولت از شرکت‌های صنایع نفتی، فولاد، پتروشیمی و سیمان در استان خوزستان به میزان 19  هزار میلیارد تومان وصول و به حساب خزانه کل واریز شد.

وی ادامه داد: همچنین 5 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های مالیاتی شرکت‌های خصوصی به دولت نیز به حکم قانون و پیگیری‌های قضایی این مرجع وصول شد.

دهقانی افزود: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر پرداخت عوارض آلایندگی به عنوان حقوق عمومی و عامه مردم استان خوزستان که در مجاورت شرکت‌های بهره بردار مناطق نفت خیز زندگی می‌کنند؛ مبلغ 7 هزار و 200 میلیارد تومان به عنوان عوارض سهم مردم از دولت به حکم قانون و دستور قضایی از شرکت‌های بهره بردار مناطق نفت‌خیز جنوب اخذ شد.

رئیس دادگستری خوزستان گفت: ضمن اینکه در خلال اقدامات صورت گرفته، تولید و صادرات کالا متوقف نشد و حقوق کارگران واحد‌های تولیدی مذکور بدون هرگونه اختلالی پرداخت شد.

قابل ذکر است مبلغ 8 هزار و 300 میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان با پیگیری دادگستری استان سابق بر این وصول شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • طرح فجرانه کالابرگ تا جمعه تمدید شد
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست