Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:05:18 GMT

پست مدیریتی به لابی‌گران پست داده نشود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۸۵۸۳

پست مدیریتی به لابی‌گران پست داده نشود

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، اظهار کرد: همه مسؤولان و متولیان باید بدانند که سمت و پست آنها با تلاش و ایستادگی مجاهدان هشت سال دفاع مقدس به  دست آمد و به نوعی ما روی این همه خون نشسته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنا به گفته امام علی (ع) فردی که آمده پست گرفته و مسؤول شده اگر جنایت، دزدی، اختلاس، ساخت و پاخت با دزدها داشته باشد و مایه ننگ و آبروریزی است و باید پاسخگوی ایشان هم باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد:  مدیران باید حساب‌شده حرکت کنند و کارشناسی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مدیران باید درست و حساب‌شده باشد.

این مسؤول اضافه کرد: خدمتی که به مردم ارائه می‌شود باید درست و نظارت‌ها دقیق باشد؛ در غیر این صورت با آبروی اهل بیت (ع) بازی می‌کنیم.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه خلاف یا ترک فعل همان جنایت است، تصریح کرد: مدیریت و مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی خیلی سخت است، نه اینکه یک مسؤول این همه لابی‌گری راه می‌اندازد تا به مسؤولیت برسد پس از آن رفاقت‌بازی می‌کند تا مسؤولیت را حفظ کند پس چه زمانی می‌خواهد به مردم خدمت کند؟!

وی با اشاره به اینکه هر کسی که در این کشور به دنبال پست می‌رود نباید به او پست داد؛ چرا که لیاقتش را ندارد، افزود: امروز مسؤولیت مدیران سنگین خطیر است پس باید حواس‌شان جمع باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هفته پیش‌رو سالروز تخریب قبور امامان بقیع و دیگر اماکن مقدس به‌وسیله وهابی‌های متحجر مزدور است، اظهار کرد:  سال‌های قبل آنان به اماکن توهین کردند و هزاران انسان را به شهادت رساندند و نشان دادند تفکرشان چیست، به جای اینکه توحید را در زمینه‌هایی که باید پیاده شود تمام هم و غم‌شان را در قبرستان‌ها و کنار قبرها به کار گیرند.

این مسؤول یادآور شد: وهابیون نسبت به توسل بسیار حساس هستند و توسل را از مصادیق شرک می‌دانند در صورتی‌که توسل در متن قرآن آمده و مساله‌ای است که شیعه و سنی آن را قبول دارند.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: برای آنان جنایت‌ها و سرپوش گذاشتن روی خیانت‌ها و محو کردن صحنه جرم و توسل  شرک نیست ولی توسل به ائمه و زیارت قبور  ائمه برایشان شرک است.

وی اظهار کرد: از همان ابتدا جهت‌گیری آنان نشان داد که آنان ساخته و پاخته استعمار هستند و جهت‌گیری امان به سمت خودی بوده این همه جنایات و در خود سوریه، غزه و لبنان و فلسطین بیخ گوش صهیونیست‌ها شعار آنان شیعه‌کشی است عوض اینکه دشمنی آنان به سمت استکبار و صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام باشد به سمت داخل است پس معلوم است که آنان ساخته همین دشمنان هستند و گرنه جریان اصیل بودند باید با دشمنان اسلام مواجه می‌شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: کنار شعار مرگ بر آمریکا هنوز هم شعار مرگ بر اسرائیل برای ما زنده است که نشان‌دهنده این بوده انقلاب اسلامی جریان سالم است و متوجه دشمنان اسلام شده وگ رنه در داخل هم حتی جریان تکفیری دفاع می‌کنیم اما شعار اصلی ما مقابله با تکفیری‌ها نیست بلکه مقابله با اربابان تکفیری است نشان می‌دهند انقلاب اسلامی اصیل است، چه وهابیت در میان شیعه و سنی و شیعه‌های آمریکایی و انگلیسی به تعبیر رهبری اینها ساخته و پرداخته خود دشمنان است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه وهابی‌ها در راستای جریان حق تشیع این همه جنایت کردند و ما باید حواس‌مان جمع باشد، بیان کرد: چقدر در طول تاریخ برای مقدسات خودمان و ارزش‌های خودمان هزینه کردیم باید بیدار باشیم این تخریب قبور ائمه و توهین به بزرگان دین بخشی از جنایت‌هایی است که در طول تاریخ اتفاق افتاده است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه نیت و تقوا خیلی برای ما مهم است، افزود:  باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا تقوا ما افزایش یابد در این صورت نزد خداوند باارزش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به توطئه‌های دشمنان تقوا اهمیت بسزایی دارد و باید تقوای ما زیاد باشد، یادآور شد: براساس فرموده خداوند تا جایی که توان دارید تقوا داشته باشید؛ چرا که تقوا حد و مرز ندارد ولی کمیت و کیفیت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: نه تنها وظیفه داریم باتقوا باشیم بلکه وظیفه داریم تقوای خودمان را روز به روز قوی و قوی‌تر کنیم تا جایی که توان داریم باید  تقوا را در وجودمان بپرورانیم.

این مسؤول با تاکید بر بهره‌گیری از تقوا در تمام امور زندگی، خاطرنشان کرد: از خداوند بزرگ می‌خواهیم بهره ما از ماه مبارک رمضان تقوا باشد و این سرمایه تقوا را برای همیشه عمر حفظ کرده و از دستبرد شیطان، متعلقات، دین و ایمان‌مان محفوظ بماند.

محمدی‌لائینی  ادامه داد: باتقوا تمام کارهایش حساب‌شده است و همه باید همدیگر را به تقوا، پرهیزگاری و خوبی است که در این صورت در پرتو تقوای الهی حفظ می‌شویم.

وی در پایان گفت: باید قدر تقوا را بدانیم  چراکه یکی از مهم‌ترین فلسفه ماه مبارک رمضان تقوا بوده است که امیدواریم خداوند به همه ما توفیق باتقوا بودن عنایت کند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه در مازندران محمدی لائینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، در بحبوحه افزایش ابهامات درباره دادگاه لاهه که می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سایر مقامات این رژیم را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه مخفیانه صادر کند، کاخ سفید صلاحیت رسیدگی دادگاه لاهه در جنگ اسرائیل و حماس را رد کرد.

خبرگزاری المیادین شامگاه دوشنبه از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

در همین ارتباط، رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: رژیم اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی رژیم صهیونیستی را این هفته صادر کند.

این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که رژیم اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند، اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کد خبر 6092640

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • آیپک؛ اتاق فرمان سرکوب بیداری دانشجویی
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها