Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین درخواست کرد که قطعنامه ۳۳۷۹ مجمع عمومی علیه نژادپرستی رژیم صهیونیستی مجدد در دستورکار مجمع عمومی سازمان ملل جهت تصویب قرار گیرد.

به گزارش مشرق، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز نکبت بیانیه‌ای صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، متن بیانیه این دبیرخانه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز نکبت

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی سالروز روز نکبت؛ یادآور روز اشغال سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف توسط دژخیمان تروریست صهیونیستی و تحت حمایت استعمارگر ستمگر و مستکبر انگلیس را به شدت محکوم می‌نماید. امروز تداوم مقاومت و عملیات مبارزین جوان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی بیانگر پویایی و بالندگی ملت فلسطین و عدم تسلیم آنها در مقابل حجم جنایت صهیونیست‌های نازی و خیانت برخی سران عربی است. اینکه ۷۴ سال جنایت؛ کشتار؛ اسارت؛ آوارگی و شهرک‌سازی تحت حمایت همه‌جانبه آمریکا و کشورهایی اروپایی نتوانسته خللی در عزم ملت فلسطین برای رهایی از یوغ اشغالگران صهیونیستی ایجاد نماید، رسالت و وظیفه بزرگی برای ملت‌های اسلامی و عربی و آزادیخواهان جهان در دفاع از حقوق مشروع ملت فلسطین ایجاد می‌کند.

این روحیه زنده و جهادی ایجاب می‌کند تا بازدارندگی و بالندگی ایجاد شده در غزه؛ در کرانه غربی و سراسر سرزمین‌های اشغالی نیز توسعه پیدا کند و هفت میلیون آواره و پناهنده فلسطینی نیز به این موج اعتراضی و انتفاضه ملحق شوند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن به کارگیری دیپلماسی پارلمانی، همه مجالس اسلامی و عربی و جهان را دعوت می‌کند از ظرفیت مجالس برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده کنند و اتحادیه بین‌المجالس جهانی در اولین جلسه، عضویت این رژیم نژادپرست را لغو نماید. از جامعه جهانی به ویژه مجمع عمومی سازمان ملل نیز درخواست می‌شود قطعنامه ۳۳۷۹ مجمع عمومی علیه نژادپرستی رژیم صهیونیستی مجدد در دستورکار مجمع عمومی سازمان ملل جهت تصویب قرار گیرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سرزمین های اشغالی قدس شریف رژیم صهیونیستی فلسطین مجلس شورای اسلامی مجمع عمومی سازمان ملل متحد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دبیرخانه کنفرانس مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست «مهدی زاهدی» در پنجمین کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس که با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است،شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست، ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم های غیر عادلانه  و تلاشهای مزورانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزشهای بین المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد  که این اقدامات دولتهای غربی و در راس آن امریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیادهای فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدنی است که الان نقاب آن برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخته و  موجب موج بیداری مردم غرب شده است که فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است.

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

نایب رئیس کمیته فلسطین در مجمع مجالس آسیایی در سخنرانی خود، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه  و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه های بین المللی با شدیدترین وجه و توقف فعالیتها و روابط  دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه ها شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین