Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان گناباد با بیان اینکه سهل انگاری‌ها در سیل شهرستان گناباد پیگیری می‌شود گفت: اجاره تصرف در رودخانه‌ها را نمی‌دهیم. - اخبار استانها -

مرتضی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد  با اشاره به گزارش این خبرگزاری در پنجم فروردین با موضوع سیل در گناباد و پیگیری‌های  تسنیم دیگر جایی برای دفاع باقی نمی‌ماند اظهارداشت: مشکلات بالا دست گناباد باید حل شود و دخالت‌های مردم و تغییراتی که باعث شده رودخانه مسیر خود را تغییر دهد به حالت خود برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بند بالا دست مقاوم سازی جدی صورت نگرفت و ساخت و سازهای حاشیه رودخانه در روستای مند و بستر رودخانه را آسفالت کرده اند و منازلی در بستر احداث شده در معرض خطر هستند که این‌ها دلیل خسارت است.

دادستان گناباد خاطرنشان کرد: مدیران شهری گناباد باید نواقصی را بر طرف می‌کردند و در بهمن سال گذشته  چهار نقطه مشخص که توسط شهرداری و راهداری آبنما یا پل احداث شود که برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

کمک‌رسانی گروه‌های جهادی به سیل‌زدگان بیدخت گناباد/ اینجا جوانان درس خدمت مشق می‌کنند + فیلم سیل و تگرگ بیش از 27 میلیارد و 900 میلیون تومان به کشاورزی گناباد خسارت زد گزارشی از وضعیت گناباد پس از سیلاب/ خسارت به 116 هکتار از زمین‌های زراعی و باغی/ سپاه در کنار مردم حاضر شد

امیری گفت: در ورودی بیمارستان بهلول باید پل ایجاد و در محل قنات سمویی باید آبنما ایجاد و اول بهاباد هم احداث پل صورت گیرد.

وی ادامه داد: به مسئولان توصیه شده اگر بودجه‌ای دارید صرف پل کنید و گفته شده برخی کارها ضروری نیست که شهردار اعلام کردند بودجه‌ای نداریم  ولی سهل انگاری مشهود است که پیگیری می‌شود.

دادستان گناباد عنوان کرد: مداخله افراد در بالا دست رودخانه‌ها و اراضی ملی دیگر توجیهی وجود ندارد و تکرار دوباره آن مورد قبول نیست و با افراد خاطی برخوردهای لازم انجام می‌شود.

وی افزود: از فردا با حضور مسئولان استانی بازدید میدانی داشته و هرگونه مداخله در رودخانه‌های گناباد توسط افراد حقیقی یا حقوقی در همانجا به حالت اولیه برمی‌گردانیم، ملاک نقشه هوایی سال 47 است و رفع تصرف مداخلات را انجام و رودخانه‌ها آزاد می‌شوند. همچنین باید لایروبی رودخانه و عمق بخشی به آن  انجام شود که تلاش می‌کنیم با پیگیری از سوی دستگاه‌ها دیگر شاهد سیل در گناباد نباشیم.

انتهای پیام/281/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا

رییس کل دادگستری سمنان در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط‌زیست این استان با بیان اینکه ورود دستگاه قضایی استان برای رفع مسائل مورد نیاز مردم جنبه عمومی دارد و در تقویت زیرساخت‌ها موثر است، گفت: حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری با اهتمام ویژه در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدهای رییس قوه قضائیه «پیگیری عوارض آلایندگی» است و دستگاه‌ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید طبق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت کنند و این عوارض در زمینه ارتقاء امور محیط زیستی سمنان صرف شود.

رییس کل دادگستری سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی این استان در موضوع‌های مختلف محیط زیستی همچنان ادامه دارد، افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی سمنان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسوولان استانی اهتمام به اجرای قانون محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • بالا رفتن سن سالمندی از دیدگاه عموم
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ