Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه گرانی غوغا می‌کند و قشر ضعیف جامعه تحت فشار هستند، گفت: اوضاع و احوال فعلی نیاز به هوشمندی و تجزیه و تحلیل دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در نماز عبادی سیاسی جمعه همدان، با تاکید بر اینکه آرزومندیم خدمتگزار حضرت مهدی (عج)، باشیم، اظهار داشت: منتظر ظهور بودن فقط به دعای ندبه خواندن نیست بلکه باید نسبت به واجبات و مستحبات کتب فقهی هم‌ آگاهی داشته باشیم و عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انسان مومن در مسائل سیاسی و اجتماعی با تبلیغات مسموم دشمن در مسیر منحرف حرکت نمی‌کند، تصریح کرد: هشت ماه از روی کار آمدن دولت جدید می‌گذرد که البته نقایصی هم در کار دولت وجود دارد که از سوی قصد و عمد نیست.

امام‌جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه گرانی غوغا می‌کند و قشر ضعیف جامعه تحت فشار هستند، گفت: اوضاع و احوال فعلی نیاز به هوشمندی و تجزیه و تحلیل در بین مومنین دارد تا آب به آسیاب دشمن نریزند و به خودی گل نزنند.

ارزنده با تاکید بر اینکه هشت ماه شروع کار دولت ، بسیار کمتر از آن است که شروع به گلایه و قضاوت کنیم، عنوان کرد: آنچه مشاهده می‌کنیم، افرادی در لباس انقلابی و موجه، اما متاسفانه بر اساس تبلیغات دشمن از یک زاویه قضاوت می‌کنند، عملکرد دولت را به دادگاه دلخواه خودشان می بردند و حکم هم صادر می‌کنند. 

وی با تاکید بر اینکه کسانی که قدرت دارند باید به جهاد تبیین مشغول شوند، گفت: اهل قلم، اساتید، آموزگاران و معلمان و کسانی که اهل دانش‌ هستند وارد میدان شوند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برخی افراد خیلی زود اوضاع هشت سال قبل را به فراموشی سپردند، اظهار داشت: در چهار سال اول دولت قبل، هر مشکلی بود به گردن دولت قبل می‌انداختند و کار به جایی رسید که قدرتمندترین تولیدکنندگان و کارخانه‌ها در همان دوره ورشکست شدند و به تعطیلی کشیده شد.

امام جمعه یاسوج: ظرفیت‌های کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است امام جمعه موقت بوشهر: برطرف کردن مشکلات معلمان باید در اولویت برنامه مسئولان قرار گیرد امام جمعه موقت اردبیل: مسئولیت‌های متعدد مدیران برداشته شود

امام‌جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه مردم باید دولت را یک بعدی قضاوت نکنند، اظهار داشت: کارخانه‌های مهمی که تعطیل شده بود دوباره به راه افتادند و اشتغالزایی رونق گرفته است.

ارزنده با بیان اینکه انسان انقلابی که منتظر ظهور است باید بلافاصله تحت تاثیر تبلیغات سو دشمن قرار نگیرد، گفت: دشمن به دنبال این است نگذارد دولت موفق شود.

انتهای پیام/743/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سپاه روح الله و معلمان بسیجی گفت: سطوح علمی، دینی و دانسته‌های مربیان عقیدتی باید به روز باشد تا پیشرو ببوده تا بتوانند راهنمای جامعه باشند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خودشناسی درونی و سازمانی دیگر الزام مربیان عقیدتی است افزود: در این صورت است که می‌توان به محرومین و جامعه خدمت کرد و از توطئه‌های سلطه جویانه دشمن پیشی گرفت.
او خانواده و افزایش موالید را از اولویت‌ها دانست و ادامه داد: باید در کنار روشنگری این دو موضوع نیز از اولویت‌ها باشد تا جوانی و طراوت جامعه حفظ شود و البته در این بخش احتیاج به حمایت دولت نیز هست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید برای امور خود پیامبر، دین و رهبری را سپر بلای خود کنیم.

امام جمعه اراک گفت: باید با شناسایی دشمن و نقاط ضعف او مانع سلطه جویی دشمن شویم.
در ادامه حجت السلام عبدی نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب در سپاه روح الله گفت: تا پایان هفته معلم ۷۰۰ برنامه در استان مرکزی و در حوزه عقیدتی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان؛ مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی