Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:13:48 GMT

همایش پیاده‌روی خانواده‌های کارگران در کرج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۸۷۸۶

همایش پیاده‌روی خانواده‌های کارگران در کرج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته کار و کارگر شمار زیادی از خانواده‌ها و بازنشستگان جامعه کارگری استان البرز امروز جمعه در کرج در همایش پیاده روی شرکت کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در این مراسم اظهار کرد: پیاده روی خانوادگی کارگران همایشی مفید و اثر گذار در بستر سلامت مردم و تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه کارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله دارایی، ترغیب و ترویج پیاده روی خانوادگی را بستر ساز توسعه ورزش همگانی و ایجاد انگیزه در هدایت اقشار مردم به ورزش عنوان کرد.

وی با اشاره به اثرات مثبت ترویج پیاده‌روی‌های خانوادگی در سلامت جامعه، ضرورت برنامه‌ریزی مسؤولان برای تأمین امکانات لازم جهت ترویج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها را مورد تاکید قرار داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته کار و کارگر، از کارگران به عنوان سربازان عرصه اقتصاد نام برد و افزود: این قشر زحمتکش در تحقق شعار سال که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند.

دارایی، کارگران را یکی از مهمترین گروه‌های جامعه هدف در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: ما مسؤولان وظیفه می‌دانیم خدمت‌رسانی به این عزیزان را که ستون‌های انقلاب هشتند مورد توجه خاص قرار دهیم و در مسیر بهبود فضای کسب و کار تلاش وافری خواهیم داشت.

شایان ذکر است این خانواده‌ها در مسیر پیاده روی ضمن استفاده از ماسک دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند و با سردادن شعارهای انگیزشی ورزشی پرنشاط بر پیاده روی در هوای پاک تاکید داشتند.

همچنین برنامه ورزش باستانی توسط گروه ورزشکاران جوان در رشته ورزش باستانی کارگران انجام پذیرفت و از بازنشستگان نمونه استان در این مراسم توسط مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و تشکلات کارگری تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5483111

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته کار و کارگر عبدالله دارایی پیاده روی عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه گرد و غبار ویروس کرونا عملیات بازی دراز ایلام گرد و خاک سرپل ذهاب صعود به بازی دراز آمار کرونا خراسان رضوی پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هم‌مسیر اتیسم، دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

دیگر خبرها

  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد