Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:37:14 GMT

افتتاح پل تقاطع غیرهمسطح شهر انار تا پایان اردیبهشت جاری

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۸۸۷۹

افتتاح پل تقاطع غیرهمسطح شهر انار تا پایان اردیبهشت جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر انار با اشاره به خط انتقال آب خلیج فارس اظهار کرد: بیش از ۹۰۰ لیتر در ثانیه آبی که از خلیج فارس به سمت استان یزد عبور می‌کند، به منطقه انار و رفسنجان اختصاص داده خواهد شد که از این مقدار بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه به شهرستان انار داده خواهد شد که مشکلی در خصوص آب شرب نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیمارستان ۳۸ تختخوابی انار هم تا یک ماه آینده با تجهیزات کامل راه‌اندازی خواهد شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین افزود در ایام نوروز شهرستان انار بیش از ۱۳ هزار نفر از مسافران نوروزی را اسکان داده که در این راستا تلاش فراوانی صورت گرفته است.

وی از افزایش سه برابری سهمیه قیر برای آسفالت معابر مناطق مختلف رفسنجان و انار خبر داد و عنوان کرد: در حوزه آب یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و لوله‌های آب فرسوده هم در همین راستا تعویض شده‌اند.

جلالی از افتتاح و بهره‌برداری از پل تقاطع غیر همسطح شهر انار تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و متذکر شد: با پیگیری‌های انجام گرفته،  روشنایی  بلوار انار به امین شهر به‌زودی تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۲۱/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: پل غیرهمسطح حجت الاسلام جلالی آب آب خلیج فارس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 

 علیرضا محمدی گفت: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تأکید کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن ها طبق قانون برخورد می شود و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات از سوی پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران