Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان وضعیت جوی در اکثر مناطق به شکل قسمتی ابری، غبار محلی، وزش باد شدید و رگبارهای پراکنده بهاری همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه جنوبی استان دانست و گفت: خیزش گردوخاک در مناطق مستعد و شرق استان منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی ناپایدار تا اوایل هفته بر روی استان است و در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به شکل قسمتی ابری، غبار محلی، افزایش ابر در هنگام بعد از ظهر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبارهای پراکنده بهاری همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ادامه وزش باد شدید تا روز یکشنبه در استان، افزود: وقوع خیزش گردوخاک در مناطق مستعد و شرق استان منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود همچنین دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد، دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۲۸ و در خنک‌ترین زمان به ۱۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خنک‌ترین نقطه استان را بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: گرم‌ترین شهرستان نیز خور و بیابانک با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد است.

وی از ثبت بیشترین بارش در شهرستان اصفهان با ۱.۷ میلیمتر باران خبر داد و گفت: در اردستان یک دهم میلیمتر، فرودگاه شهید بهشتی هشت‌دهم میلیمتر، کاشان دو دهم میلیمتر، نجف آباد ۹ دهم، نطنز هشت دهم و ورزنه ۱.۲ میلیمتر بارش به ثبت رسید.

کد خبر 573102

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی امروز اصفهان اداره کل هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هواشناسی وزش باد شدید هشدار رگبار و وزش باد شدید وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رگبار رعد و برق و وزش باد شدید موقتی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باد شدید و گرد و غبار وزش باد شدید در مناطق غربی بارش های رگباری رگبار کاهش دمای هوا خیزش گرد و خاک گرد و خاک خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی کاهش دید افقی کاهش دمای هوا در استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور