Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اراک با بیان اینکه نباید به بازار شوک وارد کرد گفت: دولتمردان برای ثبات بازار باید برنامه عملیاتی داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک که در مصلی بیت‌المقدس این شهر برگزار شد با اشاره به اهمیت نظارت و ثبات در بازار اظهار داشت: امروز مسئله ثبات در بازار و تثبیت قیمت‌ها در بازار مسئله مهمی است که از مسئولان درخواست داریم نسبت به کنترل قیمت‌ها یک مدیریت حکیمانه داشته و با تدبیر خود مانع بروز مشکل و تحمیل سختی بر مردم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش خودروسازی کشور از بخش‌های مهمی به شمار می‌رود که نباید خودروسازی ما ارابه مرگ شود یا در حوزه تامین مواد غذایی، روغن، ماکارونی یا موارد دیگر با مشکل رو به رو شوند چراکه اینها زیبنده ملت بزرگ ما نیست این درحالی است که درحال حاضر به‌طور نسبی وضع فروش نفت و درآمدهای ارزی خوب است، پس نباید به بازار شوک وارد کرد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: اینکه باید به چه میزان یارانه پرداخت شود یا  مسائلی از این دست به یک‌طرف، اما مهم‌تر آن است که مردم را توانمند کنیم و سیاست‌های حکیمانه‌ای در پیش بگیریم که به طبقات ضعیف جامعه فشار وارد نشود و نباید به دنبال گداپروری در کشور باشیم.

وی ادامه داد: باید مدیریت در انجام پروژه‌ها و طرح‌های دولت مورد توجه باشد به طوری که در همین مسئله پروژه هشت هزار و 100 واحدی طرح جهش تولید مسکن در اراک اگر به موقع پول به پیمانکار داده می‌شد چندین ماه زودتر اقدام به خرید مصالح کرده بود و امروز هم با افزایش قیمت‌ها در بازار روبرو نمی‌شد و متاسفانه در این مسئله سهل‌انگاری شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: توسعه در بخش‌های علمی و صنعتی و توسعه سرمایه‌گذاری‌ها برای ایجاد اشتغال مولد از مولفه‌های توسعه و قدرت کشور است که استان مرکزی می‌تواند در این زمینه نقش پررنگی داشته باشد چرا که  امروز تنها راه موفقیت ما مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی است و در این راه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما نیز باید تجزیه‌وتحلیل‌های حکیمانه و راهبردهای حساب‌شده‌ای برای مدیریت کشور در اختیار قرار دهند.

ائمه جمعه استان تهران:دولت گرانی را مهار و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند امام جمعه کاشان: زیرساخت‌های گردشگری کاشان تقویت شود 60 طرح در نهضت ساخت فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان بوشهر اجرا می‌شود

وی افزود: سرمایه بزرگ ما اعتماد عمومی و وفاداری مردم است افزود: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و اگر این کشتی آسیب ببینند همه دچار خسارت هستیم پس باید آدم‌های لایق، کاردان و دلسوز به کار گرفته شوند و قدر فرصت‌ها را بدانیم چراکه اگر فرصت سوزی و سهل‌انگاری کنیم بدون تردید آسیب می‌بینیم.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: یکی از محورهای مهم سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دانشجویان مسئله نظم نوین بین‌المللی بعد از تحولات اخیر بود که نشان می‌دهد که در آستانه یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و هنر ما باید این باشد که چگونه جایگاه خود را در این پیچ تاریخی تعریف کنیم چراکه ما یک‌صدم جمعیت و جغرافیای جهان را در اختیار داریم اما ظرفیت‌ها و منابع ما بسیار بیشتر است که باید از این پتانسیل‌ها به بهترین نحو استفاده ببریم.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: در ماه‌های اخیر در کنار افزایش قیمت نفت، قیمت مواد غذایی و به‌ویژه گندم هم افزایش قابل‌ توجهی داشته و این مسئله ما را نیز در آستانه شرایط جدیدی قرار می‌دهد که نیاز است تا یک بررسی ویژه در مراکز استراتژیک ما صورت گیرد.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: پس نباید در این راه و مسیر دچار تنبلی و سهل‌انگاری و بی‌تفاوت شد همه در پیشگاه الهی مسئول هستیم و در کشور همه باید تلاش کنند تا موتور محرکه در بخش‌های مختلف بچرخد و کشور روز به روز قدرتمندتر شود.

انتهای پیام/711/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان