Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:08:41 GMT

نمایندگان مجلس پیگیر عملی نشدن مصوبه وام ازدواج باشند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۰۲۰

نمایندگان مجلس پیگیر عملی نشدن مصوبه وام ازدواج باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه های نماز جمعه سوادکوه با اشاره به سخن امام راحل درمورد نقش ولی فقیه، خاطرنشان کرد: اگر یک استقامت ملی شکل گرفت که به دنبال آن قدرت ملی ایجاد شد، برمی‌گردد به ولی زمان و ولی فقیه و امام راحل در شأن مقام معظم رهبری فرمودند:" خداوند این برکت را به ما داده است، آقای خامنه‌ای برکت و نعمت بزرگی برای کشور است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان سوادکوه(بخش زیراب)، افزود: جوانان ما با جان و دل در کنار ولی فقیه تا پای جان ایستادند و خون خود را در راه اهداف ولی‌فقیه، اسلام ، کشور و شریعت داده‌اند.

خطیب نماز جمعه زیراب سوادکوه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با اشاره به شاخص‌های قضاوت کشور، خاطرنشان کرد: رهبری در سخنرانی فروردین امسال فرمودند:" هر کسی بخواهد درمورد قدرت کشور قضاوت کند باید به تمام شاخص‌های قدرت کشور اشراف داشته باشد" و این شاخص‌ها به فرموده ایشان امنیت، پیشرفت‌های علمی، استفاده از تحریم برای نوآوری و دیپلماسی است.

رضایی، خاطر نشان کرد: باید عدالت‌خواه باشیم، اگر مسؤولان به وظایف خود عمل نمی‌کنند آنها را مجاب به انجام وظیفه کنیم اما اگر شخصی بخواهد عدالت‌خواهی‌اش را در جهت اهداف دشمن پیش ببرد، خائن به مردم، اسلام و کشور است.

امام‌جمعه زیراب سوادکوه با انتقاد نسبت به عملی نشدن ابلاغ مصوبه وام ازدواج توسط بانک‌ها، خاطرنشان کرد: چند ماه گذشته خبری توسط صداو سیما و خبرگزاری‌های کشور مبنی بر تصویب، ابلاغ و دستور اجرای سهولت اعطای وام ازدواج با اعتبار‌سنجی و سفته و یا یک ضامن معتبر به بانک‌ها منتشر شد اما اکنون بانک‌ها هم سفته و هم دو ضامن معتبر می‌خواهند و از دستور پیروی نمی‌کنند، چرا عمل نمی‌شود؟

رضایی اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید این موضوع را پیگیری کنند، با اعتماد جوانان بازی شده است و اگر توان اجرا نداشتید چرا تصویب، ابلاغ و اعلام کردید و قوه قضائیه باید وارد عمل شود.

وی افزود: این مطالبه من امام جمعه از نمایندگان مجلس، قوه مجریه، دولت و قوه قضائیه از طرف جوانان است، جوانانی که با امید به این خبر عقد کردند و می‌خواهند زندگی تشکیل دهند اما اکنون در ابتدای زندگی‌شان برایشان مشکل ایجاد کرده‌اید.

رضایی در پایان ضمن تشکر از مسئولان آموزش و پرورش سوادکوه و شبکه بهداشت زیراب، هفته معلم را تبریک و گرامی داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه زیراب سوادکوه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند