Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:30:27 GMT

سازه ۱۰۰ تنی غیرمجاز پالادیوم به خاطرات پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۰۷۸

سازه ۱۰۰ تنی غیرمجاز پالادیوم به خاطرات پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجوی از جمع‌آوری کامل سازه ۱۰۰ تنی مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران با کار شبانه روزی ۹۰۰ متخصص، کارشناس و عوامل فنی با گذشت نزدیک به دو ماه با مهندسی معکوس خبر داد و گفت: مجتمع تجاری پالادیوم در سنوات قبل بدون ملاحظات ترافیکی و محلی با تغییر کاربری از حوزه مسکونی به حوزه تجاری در خیابان الف ساخته شد که به دلیل تخلفات، کمیسیون ماده صد در چند موضع نکاتی را در قالب رأی قطعی به مالکین اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک افزود: با اعلام رأی قطعی، منطقه یک وارد عمل شد و نسبت به انسداد دو تونل نفر رو و خودرو که در زیر زمین بدون مجوز احداث شده بود پس از تشریفات قضائی و اداری لازم, در ۱۸ اسفند ماه اقدام کرد.

وی این اقدام را یکی از فاخرترین اقدامات فنی شهرداری دانست و گفت: برچیدن سازه‌ای که به لحاظ فنی ابعادی در حدود ۴۱ متر طول و عرض معادل ۶ تا ۸ متر و همچنین ارتفاع حدود ۸ متر و به لحاظ وزنی حدود ۱۰۰ تن بود در حدود دو ماه تلاش شبانه‌روزی همکاران در منطقه به اتمام رسید.

حاجوی تصریح کرد: این نوع تخلفات ساختمانی به جهت اینکه به لحاظ اصول شهرسازی و معماری تداخلات زیادی را در شهر به همراه دارد زیبنده شهر نیست و شهرداری منطقه یک همه تلاش خود را بکار می‌بندد تا شاهد اینگونه تخلفات گسترده در شهر که متعلق به همگان هست نباشیم.

کد خبر 5483107

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز خرید پالادیوم شهرداری تهران شهرداری منطقه 1 تهران شهرداری تهران آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی روز معلم نظام رتبه بندی معلمان امداد رسانی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران عملیات امداد و نجات یوسف نوری آلودگی هوا میراث فرهنگی سازمان هواشناسی میدان میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست