Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@04:58:20 GMT

مسابقه ملی دو نیمه ماراتن در شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۱۰۶

مسابقه ملی دو نیمه ماراتن در شیراز برگزار شد

امروز جمعه ۱۶ اردیبهشت مسابقه دو نیمه ماراتن، با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد و در پایان، پژمان کرزه‌ای، دونده همدانی، مقام اول این مسابقه را کسب کرد.

این رقابت‌ها به همت اداره کل ورزش و جوانان فارس و با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شیراز، فرماندهی انتظامی و پلیس راهور و دستگاه‌های مختلف با شعار «دویدن برای بمو» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم اهدای جوایز مسابقه دو نیمه ماراتن شیراز، گفت: این مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دو و میدانی استان فارس، در سطح بین‌المللی به مناسبت هفته شیراز برگزار می‌شود.

اسماعیل محبی پور، ورزش را عامل نشاط، امید و سلامتی دانست و گفت: ورزش برای پیر و جوان، زن و مرد امری لازم، ضروری و واجب است و ورزش کردن قدم برداشتن در مسیر سلامتی جامعه محسوب می‌شود و حضور شما نه فقط برای خودتان بلکه برای همه ما و همه مردم امید آفرین است.

معاون استانداری فارس گفت: با همت همگانی و با دست در دست هم نهادن مطمئناً می‌توانیم فضای بهتر از گذشته واکنون برای مردم فراهم کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز با تبریک روز و هفته شیراز، ابراز امیدواری کرد که فارس در کنار غنای فرهنگی، علمی، ادبی و هنری، شاهد رشد روز افزون ورزش در سطوح مختلف باشد.

حیدر صفرپور از همه دستگاه‌ها و مسئولانی که در برگزاری این دوره رقابت ها، همکاری و تلاش کردند، قدردانی و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دو نیمه ماراتن مسابقات دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز