Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@16:37:23 GMT

◄ تصادف وحشتناک 2 کامیون در جاده قدیم تهران قم/ یکی از رانندگان کشته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۲۲۳

‍‍‍‍‍‍

تین نیوز

تصادف وحشتناک دو ناوگان حمل بار در جاده قدیم تهران قم منجر به مرگ یکی از رانندگان شد.

به گزارش تین نیوز، در فیلمی که یکی از شاهدان حادثه در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، عنوان شده که تصادف مذکور هفتم یا هشتم اردیبهشت رخ داده است.

پیش از این، محمد اتحادی راننده عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، گفته بود: از 130 کیلومتر این محور حدود 70 کیلومتر آن هنوز به صورت دو طرفه استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چرا جاده قدیم تهران قم فراموش شده است؟

وی با تاکید بر این که حوادث رانندگی محور قدیم تهران قم خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند، گفت: در اکثر این حوادث، رانندگان حرفه ای جان باخته و خانواده ها بی سرپرست می شوند و  اگر شانس آورده و این اتفاق رخ ندهد ناوگان و کالا و بار کامیون ها دچار خسارت  شده و از بین می روند.

این راننده عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها اظهار امیدواری کرد در دولت سیزدهم، وزیر راه و شهرسازی همکاری های لازم را برای ساخت هرچه زودتر لاین دیگر آن مبذول نمایند تا مورد استفاده ناوگان سنگین کشور قرار گیرد.

فیلم حادثه را در ادامه ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قم مرگ تین شبکه های اجتماعی تصادف قم بار کامیون ایمنی راه ها وزیر راه و شهرسازی تصادف وزیر راه و شهرسازی جاده قدیم تهران قم تصادف وحشتناک مرگ راننده کامیون دولت سیزدهم قدیم تهران قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک از سقوط تلخ تانکر حامل سوخت (فیلم) سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان