Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@19:42:02 GMT

بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۵۰۳

بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به تعویق افتاد

در هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا (OCA) تصمیم به تعویق بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو گرفته شد.

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه‌ای که در وب سایت رسمی بازی‌ها منتشر شد، آمده است: شورای المپیک آسیا اعلام کرده است که نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۹ شهریور تا ۳ مهر ۱۴۰۱) در هانگژو چین برگزار شود لغو و تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا OCA که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است با تعویق برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو۲۰۲۲ موافقت شد.

در این نشست پس از درخواست کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو مبنی بر تعویق بازی‌ها، این درخواست مورد موافقت هیات اجرایی OCA قرار گرفت و مقرر شد تا بررسی‌های لازم در این باره صورت پذیرد.

بر پایه این گزارش طی یک ماه آینده کمیته‌ای از سوی شورای المپیک آسیا تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی برنامه‌های جهانی و قاره‌ای در سال آینده، زمان مناسبی برای تاریخ جدید بازی‌های آسیایی هانگژو تعیین و اعلام شود.

شورای المپیک آسیا در شرایطی تصمیم به تعویق بازیهای آسیایی گرفته که هیچ دلیل مشخصی برای علت به تعویق انداختن بازیها اعلام نکرده است. اما به نظر می رسد اوج گیری کرونا در چین یکی از دلایل آن باشد. هر چند که برخی این دلیل را منطقی نمی دانند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازی های آسیایی هانگژو چین بازی های آسیایی شورای المپیک آسیا بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بعد از بحث و بررسی بر سر تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای‌گیری برای اعزام‌شدم یا نشدن تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.
تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراضش را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

کد خبر 848551 برچسب‌ها مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد