Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،مهدی خوش قدم گفت: در این تصادف که امروز در کیلومتر ۴۰ محور سنندج به دیواندره رخ داد، یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای باقرآباد و تیم پشتیبانی واکنش سریع جمعیت هلال احمر کردستان به محل اعزام شدند که با تلاش تیم‌های عملیاتی، رهاسازی مصدومین انجام شد.

 

این سانحه 3 کشته و 5 مصدوم داشت


به گزارش صدای ایران،خوش قدم اظهار داشت: در این سانحه متأسفانه سه نفر جان باختند و پنج نفر نیز مصدوم شدند که فوریت‌های پزشکی پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومین را به بیمارستان منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده در قالب ۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال هستند و به مسافران در طول شبانه روز خدمات ارائه می‌کنند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تصادف رانندگی محور دیواندره به سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد