Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@06:43:23 GMT

مینا داوودی: با دست پر به پیشواز تیم فوتبال سپاهان می رویم+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۸۹۳

مینا داوودی: با دست پر به پیشواز تیم فوتبال سپاهان می رویم+فیلم

‍‍‍‍‍‍

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن پس از پیروزی 9 بر 0 تیمش در مقابل ملی پوشان شهرکرد گفت: بازی همانطور که کادر فنی انتظار داشت پیشرفت و توانستیم با یک پیروزی پرگل به استقبال سپاهان برویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، مینا داوودی گفت: بازی همانطور که کادر فنی انتظار داشت پیشرفت و توانستیم با یک پیروزی پرگل به استقبال سپاهان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص عملکرد تیم ملی پوشان شهرکرد گفت: عملکرد تیم ملی پوشان که در فوتبال بانوان با این همه سختی حضور پیدا کرده و در مقابل تیم های نامدار تر از خود به میدان می رود جای تقدیر دارد و به نظر من نقص از بالاست که چنین تیمی هیچ حمایت و پشتوانه ای ندارد. 

کاپیتان تیم فتبال بانوان ذوب آهن گفت: وقفه یک هفته ای که پیش از دیدار با تیم سپاهان داری بیش از بدنی، از نظر فنی ضربه زننده است. چون از نظر بدنی با تیم های دیگر بازی هایی برای ما تدارک دیده می شود که جبران این وقفه باشد اما از نظر فنی وقتی تیمی با تیم های ضعیف تر از خودش بازی کند در دیدار اصلی به مشکل بر میخورد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان باشگاه ذوب آهن اصفهان مینا داوودی تیم فوتبال بانوان ذوب اهن ملی پوشان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان