Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@23:33:31 GMT

سازه غیرمجاز پالادیوم به طور کامل تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۹۲۴

سازه غیرمجاز پالادیوم به طور کامل تخریب شد

به گزارش همشهری آنلاین، «حمید رضا حاجوی» شهردار منطقه یک با اعلام این خبر گفت: «مجتمع تجاری پالادیوم در سنوات قبل بدون ملاحظات ترافیکی و محلی با تغییر کاربری از حوزه مسکونی به حوزه تجاری در خیابان الف ساخته شد که  به دلیل تخلفات، کمیسیون ماده صد در چند موضع نکاتی را  در قالب رای قطعی به مالکین اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «با اعلام رای قطعی، منطقه یک وارد عمل شد و پس از تشریفات قضایی و اداری لازم، نسبت به انسداد دو تونل نفر رو و خودرو که در زیر زمین و بدون مجوز احداث شده بود  در ۱۸ اسفند ماه اقدام کرد.»

حاجوی این اقدام را  یکی از فاخرترین اقدامات فنی شهرداری دانست و گفت: «برچیدن سازه‌ای که به لحاظ فنی ابعادی در حدود ۴۱ متر طول و عرض معادل ۶ تا ۸ متر و همچنین ارتفاع حدود ۸ متر داشت و به لحاظ وزنی حدود ۱۰۰ تن بود در حدود دو ماه تلاش شبانه‌روزی همکاران در منطقه به اتمام رسید.»

کد خبر 674545 برچسب‌ها ساخت و ساز منطقه ۱ همشهری محله شهرداری شهر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ساخت و ساز منطقه ۱ همشهری محله شهرداری شهر مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده‌رو چهارراه عضد خبر داد و گفت: در حال حاضر خاک‌برداری تخریب انجام شده و عملیات تسطیح و شن‌ریزی نیز صورت گرفته است تا در ادامه، این معبر سنگ فرش شود.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به نقش شهرداری‌ها در تسهیل تردد عابران و زیباسازی فضای شهری اظهار کرد: با توجه به اینکه خیابان شهید بهشتی به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی و به نوعی نماد شهر اراک معرفی می‌شود و حجم عبور و مرور شهروندان در پیاده رو آن بالا است و تاکنون قسمت‌های عمده‌ای از آن تعریض شده است، یک باب مغازه واقع در طرح تعریض پیاده‌رو این خیابان به تازگی تخریب و به معبر اضافه شد.

وی افزود: در حال حاضر خاک‌برداری تخریب انجام شده و عملیات تسطیح و شن‌ریزی نیز صورت گرفته است تا در ادامه، این معبر سنگ فرش شود.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده رو چهار راه عضد خبر داد و تصریح کرد: حفره‌ای به عمق دو متر که بر اثر ریزش چاه فاضلاب ملک قدیمی در بن بست خلیلی کوچه مدرس خیابان فردوسی ایجاد شده بود که با رعایت اصول ایمنی ترمیم و اصلاح شد.

عسگری گفت: ریزش و تخریب چاه‌های فاضلاب در بافت‌های قدیمی شهر روز به روز در حال افزایش است که لازم است شهروندان ساکن در این محله‌ها نسبت به ایمن‌سازی چاه‌های قدیمی فاضلاب موجود در منزل خود اقدام کنند.

کد خبر 750827

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور