Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@14:05:19 GMT

پایان اردوی وزنه برداران با تعویق بازی‌های آسیایی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۹۴۷

پایان اردوی وزنه برداران با تعویق بازی‌های آسیایی

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین برخواه سرمربی تیم با اعلام این خبر افزود: این اردو با حمایت و تدارکات خوب فدراسیون، در شرایط مطلوبی قرار داشت و ورزشکاران هم از انگیزه بالایی برخوردارند اما با توجه به تعویق بازی ها، برنامه ریزی مجدد برای برگزاری اردوها ضروریست.

وی تصریح کرد: ما بچه ها و تیم را به حال خود رها نخواهیم کرد و قطعا دومین مرحله از اردوی آماده سازی را در خرداد ماه برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخواه توضیح داد: اگر مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در زمان مقرر برگزار شود، اوائل خرداد ماه اردوی دوم را شروع می کنیم و برنامه انتخابی برای تعیین نفرات اعزامی خواهیم داشت. با احتمال اینکه مسابقات همبستگی نیز طبق برنامه برگزار نشود، اردوهای مقطعی را با هماهنگی فدراسیون بصورت دو هفته در ماه برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کلمبیا که اولین مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ است و اهمیت ویژه‌ای دارد، برنامه ریزی دقیقی خواهیم داشت تا بتوانیم تیم خوب و کاملا آماده‌ای را روانه مسابقات کنیم و اولین قدم را محکم برداریم.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری بازی های آسیایی تعویق بازی های اسیایی تیم ملی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی