Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@23:45:03 GMT

مرد سال جهان به رویاهای بارسلونا پیوست!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۰۰۸۴

مرد سال جهان به رویاهای بارسلونا پیوست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرغم شایعات فراوان مبنی بر توافق شخصی رابرت لواندوفسکی و بارسلونا، این انتقال چندان محتمل به نظر نمی رسد. در حقیقت در حال حاضر مانع اصلی موضع مدیران باشگاه بایرن مونیخ است که حاضرند به جای اینکه در تابستان امسال این بازیکن لهستانی را به فروش برساند، به صورت رایگان در فصل آینده شاهد جدایی رابرت لواندوفسکی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران بارسلونا این موضع باشگاه رفیب را یک مانع عملا غیرقابل عبور دانسته اند و در مورد جذب این مهاجم 34 ساله ناامید شده اند.

همه ارکانی که از باشگاه بارسلونا با بایرن مونیخ در این رابطه تماس گرفته اند معتقدند لواندوفسکی قابل فروش نیست و باشگاه آلمانی اجازه جدایی او را صادر نمی کند. در واقع تاکید مدیران بایرن برای عدم ورود به هیچ نوع مذاکره ای برای فروش رابرت لواندوفسکی، بارسلونا را مجبور به جست و جوی مهاجمی جدید برای فصل بعد کرده است. به نظر می رسد در حال حاضر تنها اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره می تواند زمینه انتقال لواندوفسکی به نوکمپ را فراهم کند و مدیران بارسلونا حداقل در این مقطع چنین احساسی دارند.

البته با این وجود نه بارسلونا و نه لواندوفسکی هنوز حرف آخر خود را اعلام نکرده اند. باشگاه اسپانیایی مایل است پیشنهاد خود را به 40 میلیون یورو افزایش دهد. خود این بازیکن نیز نمی خواهد قرارداد خود را تمدید کند و علاقمند است تابستان امسال باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند. بنابراین در حال حاضر توپ در زمین بایرن است و آنها تکلیف این ستاره گلزن و لهستانی را معلوم خواهند کرد. موضع فعلی باشگاه اما قویا حفظ رابرت لواندوفسکی برای حداقل یک فصل دیگر است.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن ماه منچستریونایتد/عکس بهترین بازیکن ماه لالیگا مشخص شد/عکس تصمیم جدی آبی‌ها برای تمدید با هافبک ملی‌پوش

254 251

کد خبر 1628572

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا تیم بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۱ رکورد جدید بارشی در سیستان و بلوچستان

معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین، ۲۱ رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود ۴۰ درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد. - اخبار استانها -

اله‌بخش ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: لزوم توجه به پیوست‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه‌‌گذاری در منطقه است احساس می ‌شود.

معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین‌ماه، 21 رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود 40 درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد. علاوه بر شهرهای ساحلی، شهرهای مرکزی استان نیز رکوردهای بارشی ثبت کردند. بیشترین بارش در مناطق ساحلی استان در کنارک و زرآباد ثبت شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی مناطق تحت تاثیر سیل، گفت: بیشتر آنها از کشاورزی و صیادی و باغات موز در مناطقی مانند زرآباد امرار معاش می‌‌کنند. بارش‌های اخیر برای فعالیت‌‌های تجاری و گردشگری منطقه مشکل‌‌زا شد.

ریگی تاکید کرد: با توجه به تجربه سیل اخیر، لزوم توجه به پیوست‌‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه‌گذاری در منطقه است احساس می‌‌شود چرا که با استفاده از پیوست‌‌های اقلیمی می‌‌توان تهدیدهای ناشی از مخاطرات و بلایای طبیعی را کنترل و مدیریت کرد. در این شرایط لزوم احداث سایت رادار در منطقه نیز احساس می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۱ رکورد جدید در پی بارش‌های سیل‌آسای سیستان و بلوچستان
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد
  • ثبت ۲۱ رکورد جدید بارشی در سیستان و بلوچستان
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!