Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@09:52:36 GMT

خانه زیباتر با کارهای کم هزینه

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۰۲۳۷

کار‌های کم هزینه می‌تواند خانه را زیباتر کند. ناطقان: برای این که خانه، احساسات زیبا در ما ایجاد کند و به ما انرژی مثبت ببخشد، لازم است هر از چند گاه در محیط زندگی خود تغییر کوچک انجام دهیم.

 

خانه زیباتر با اقدامات کم هزینه
 
وسایل تزئینی
 
وسایل تزئینی کوچک، بسیار بیشتر از آن‌چه تصور می‌کنید، انرژی روزانه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمع‌های معطر، عود و دستگاه بخور، از جمله این وسایل تزئینی هستند که می‌توانند فضای خانه را تغییر دهند.
 
وسایل تزئینی، فضای خانه را پر از انرژی مثبت می‌کنند. استفاده از عکس‌ها و تصاویر قاب شده، تابلو‌ها و آثار هنری برای تزئین دیوار‌ها می‌تواند فضایی منحصر به‌ فرد و متفاوت به خانه شما ببخشد.
 
پارچه‌ها و منسوجات خانگی
 
در زندگی روزانه، آن‌چه لمس می‌کنیم به اندازه آن‌چه می‌بینیم، می‌شنویم و استشمام می‌کنیم، در کیفیت زندگی ما تأثیرگذار است. به همین دلیل، منسوجات خانگی نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر احساس لامسه نیز در زندگی ما تأثیرگذار هستند.
 
تعویض روکش مبل‌های قدیمی یا تعویض پرده‌ها، می‌تواند دکوراسیون اتاق نشیمن را به‌طور کامل تغییر دهد و فضای تازه و متفاوت به آن ببخشد.
 
سازماندهی و کاربرد‌های ساده اجزا در دکور خانه
 
با تغییر دکوراسیون در منزل و ایجاد کاربرد‌های ساده، می‌توانید کیفیت زندگی را افزایش دهید و ظاهری زیباتر به خانه خود ببخشید. برای مثال، ایجاد روشنایی بر روی صفحه کابینت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
برای ایجاد فضایی سالم‌تر و کارآمد‌تر، از چراغ‌های زیرکابینتی برای روشن کردن صفحه کابینت‌ها استفاده کنید.
 
ارتباط طبیعت با فضای داخلی خانه
 
اگر در خانه خود تازگی و طبیعت را می‌خواهید، لازم است که از گل‌های تازه، رنگارنگ و خوش‌بو استفاده کنید و آن‌ها را به دکوراسیون فضای زندگی خود بیافزایید. باغچه‌های دیواری برای این منظور، انتخاب مناسبی خواهند بود.
 
نظم و تمیزی منزل
 
فراموش نکنید که مهم‌ترین ویژگی در طراحی داخلی یک خانه، تمیزی است. یک تمیزی کلی و با جزئیات، باعث خواهد شد تا احساس تازگی در خانه داشته باشید. برای تمیزی، همه جزئیات را در نظر بگیرید.
 
همچنین برای ایجاد فضای روشن‌تر و دلبازتر در خانه، تمیز کردن پنجره‌ها را فراموش نکنید. برچسب ها: خانه زیباتر ، کارهای کم هزینه ، خانه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خانه زیباتر کارهای کم هزینه خانه وسایل تزئینی کم هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟