Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه از امدادرسانی نجاتگران هلال احمر و اورژانس به ۱۸ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در پنج کیلومتری محور زراس به دهدز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمود عالی نژاد امشب(جمعه 16 اردیبهشت ماه) ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در پنج کیلومتری محور زراس به دهدز در ساعت۱۵:۳۰ بلافاصله تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه عملیاتی امام هادی(ع) به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بر اساس اطلاعات اولیه ۱۸ نفر از مسافرین اتوبوس مصدوم شده اند که با تلاش تیم های اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه افزود: بر اثر این حادثه متاسفانه دو نفر فوت شده و چهار تیم امداد و نجات هلال احمر در محل حادثه در حال امدادرسانی هستند.

عالی نژاد در پایان بیان کرد: دو مسافر گرفتار شده در زیر کابین اتوبوس نیز به همت نجاتگران رهاسازی شدند و عملیات امداد و نجات در زیر بارش شدید باران همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است که طبق بررسی های اولیه مشخص شد این توبوس به دره سقوط کرده و حامل گردشگران اصفهانی بوده است./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز واژگونی اتوبوس زراس دهدز جمعیت هلال احمر مصدوم اورژانس حادثه اورژانس هلال احمر خوزستان دره برنا خوزستان هلال احمر شهرستان ایذه اتوبوس گردشگران امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از امدادرسانی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت به فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن منطقه دراز کش خبرداد.

دکتر غلامعلی فخاری گفت: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد که گروه ملیاتی پایگاه امداد و نجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

 فخاری افزود: نجاتگران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی