Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر جمعه در شهر دهدز و پنج کیلومتری جاده سادات یک دستگاه اتوبوس واژگون شد.

وی ادامه داد: تعداد مصدومان این حادثه تا لحظاتی قبل به ۲۹ نفر رسید.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: تعداد فوتی‌ها نیز به سه نفر افزایش یافت.

کد خبر 5483266.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: حادثه رانندگی مرگ و میر مصدومیت فوریت های پزشکی خوزستان عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر عید سعید فطر کرمانشاه گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا عملیات بازی دراز سرپل ذهاب صعود به بازی دراز گرد و خاک آمار کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه آکادمی ملی پارالمپیک نظر نهایی را درخصوص وضعیت دو ملی‌پوش مصدوم می‌دهد، گفت: شرایط مربوط به برگزاری دیدارهای تدارکاتی در هفته پیش‌رو مشخص می‌شود. - اخبار ورزشی -

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط اردوی اخیر تیم ملی اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی بود. ما تا روز پنج‌شنبه تمرین کردیم و بچه‌ها امروز (جمعه) رفتن شهرهایشان بازگشتند. امکانات خیلی خوب خود در اختیارمان قرار داشت. شهردار تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به محل برگزاری تمرینات آمدند. اینگونه بازدیدها باعث ایجاد انگیزه می‌شود تا بچه‌ها بدانند به آنها توجه می‌شود.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک پاریس

 

وی درباره آخرین وضعیت مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی و شرایط آنها پیرامون مصدومیتی که دچارش شده‌اند، گفت: مرتضی تقریباً در 80 درصد تمرینات حضور داشت و حتی در بازی‌های دوستانه درون اردویی شرکت کرد. رمضان هم با انگیزه بسیار زیادی کارهای مربوطه به درمان را زیر نظر پزشک انجام داد و در روزهای آخر اردو به حرکات پنجه و ساعد هم رسید. با وجود این شرایط، برای اطمینان بیشتر نامه‌ای به علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته دادم و انجمن هم این نامه را به فدراسیون فرستاده و خودم نیز با آکادمی پارالمپیک صحبت کردم که چند پزشک حتماً از این دو ورزشکار تست دقیق گرفته بگیرند و میزان آسیب و رفع آسیب و آینده را مشخص کنند. نظر نهایی را پزشکان می‌دهند و آکادمی ملی پارالمپیک آنها را تایید نهایی می‌کند که مهرزاد و صالحی می‌توانند در اردوی بعدی که در تهران یک هفته باشند و به طور کامل با بچه‌ها تمرین کنند.

رضایی ادامه داد: ما یک لیست بلند داریم که فرستاده‌ایم و تا آخر خرداد هم باید لیست نهایی را اعلام کنیم. برای یک تیم مشکل است که بازیکنی را برای لیست نهایی اضافه کند. البته آسیب جزئی از کار والیبال است و کار بدون مصدومیت نمی‌شود. ممکن است روز آخر به یکی آسیب وارد شود و نتوانیم استفاده کنیم؛ درست مشابه اتفاقی که در پارالمپیک توکیو رخ داد. ما یک بازیکن از همان بازی اول از دست دادیم و تا آخر بازی‌ها نداشتیم. به هر حال باید یک تیم سالم را با خودمان ببریم و اگر مصدومیت شد، کار را جلو ببریم. ان‌شاءالله حرف آخر را آکادمی ملی پارالمپیک به ما بزند و ما هم شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره آخرین شرایط برگزاری اردو و بازی دوستانه و تدارکاتی گفت: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و البته ما درخواست‌مان را ارائه کرده‌ایم. ان‌شاءالله موضوع در هفته پیش‌رو قطعی شود. با توجه به مسائل اخیر. در برخی موارد با این مشکل مواجه شده‌ایم که برخی تیم‌ها قادر به حضور در ایران نیستند. بر همین اساس تلاش می‌کنیم تا بودجه بدهند و ببینیم که می‌توانیم به خارج از کشور برویم یا نه. همانطور که گفتم، وضعیت در این هفته مشخص می‌شود.

رضایی عنوان کرد: یکشنبه نشست هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار می‌شود و در آنجا صحبت می‌کنیم. به هر حال همه دوست دارند که کار انجام شود، اما نتیجه آن دیر به ما می‌رسد. ما نیاز داریم چه در ایران و خارج از کشور، اردو و بازی تدارکاتی داشته باشیم. مربی برنامه می‌دهد و دوست دارد آن را اجرا کند و تیمش با آمادگی روحی و جسمی و رقیب شناسی تدارک ببیند و آماده باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت