Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه از انتقال ۲۶ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در پنج کیلومتری محور زراس به دهدز به مراکز درمانی با تلاش نجاتگران هلال احمر و اورژانس خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمود عالی محمدی شامگاه جمعه 16 اردیبهشت ماه در توضیح جزییات واژگونی یک دستگاه اتوبوس در پنج کیلومتری محور زراس به دهدز اظهار کرد: این حادثه در ساعت۱۵:۳۰ اتفاق افتاد و بلافاصله تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه های عملیاتی امام هادی(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این اتوبوس حامل ۳۵ سرنشین بود که ۲۶ نفر از مسافرین با توجه به شدت جراحت ها توسط تیم های اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه در پایان افزود: بر اثر این حادثه متاسفانه سه نفر فوت شده و دو مسافر گرفتار شده در زیر کابین اتوبوس نیز به همت نجاتگران رهاسازی شدند.

در همین راستا فرماندار دهدز در بیان جزییات تکمیلی اظهار کرد: اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی دارای مجوز بود که عصر امروز جمعه 16 اردیبهشت ماه در پنج کیلومتری دهدز در یکی از پیچ های جاده ای به دره سقوط کرد.

مجید رحمانی با بیان اینکه بررسی های اولیه نشان از خطای راننده و لغزندگی مسیر دارد، افزود: به زودی نتیجه کارشناسی این حادثه مشخص و اعلام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در دهدز در پایان اضافه کرد: از مردم در مسیر و سایر دستگاه های امدادی برای نجات مصدومان این حادثه کمال تشکر را دارم./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان برنا خوزستان کشته و مصدوم سقوط اتوبوس به دره گردشگران اصفهانی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت