Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم آبی‌و‌سفیدپوش ایالت باسک هفته سی‌و‌پنجم لالیگا را با یک شکست خارج از خانه پشتر سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته سی‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا، جمعه شب تیم فوتبال لوانته میهمانش رئال سوسیه‌داد را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

خورخه میرامون در دقیقه 53 و گونسالو ملرو در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی برای لوانته گلزنی کردند و داوید سیلوا هم در دقیقه 66 تنها گل سوسیه‌داد را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوسیه‌داد با قبول این شکست 56 امتیازی و در رده ششم باقی ماند تا شانسش برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده کاهش پیدا کند. لوانته اما با کسب تنها ششمین پیروزی فصل خود، 29 امتیازی شد و از قعر جدول یک پله صعود کرد تا امیدش برای بقا در لالیگا بیشتر شود.

امروز (شنبه) 5 بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که برنامه انها به شرح زیر است:

مایورکا - گرانادا 16:30
اتلتیک بیلبائو - والنسیا 18:45
کادیس - الچه 21:00
سلتاویگو - آلاوس 21:00
رئال بتیس - بارسلونا 23:30

در جدول رده‌بندی لالیگا، پس از رئال مادرید 81 امتیازی قهرمان زودهنگام رقابت‌ها، بارسلونا با 66 امتیازی، سویا با 64 امتیاز و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز رده‌های دوم تا سوم را در اختیار گرفته‌اند.

لالیگا| تساوی اوساسونا در خانه الچه

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال سوسیداد لالیگا رئال سوسیداد لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

کارلتو به یک افتخار فردی دیگر دست یافت

طرفداری | حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل مایورکا ۰-۱ رئال مادرید رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند