Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@08:08:37 GMT

شنبه‌ پر ترافیک در تهران/ ترددها لحظه‌ای رو به افزایش است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۰۸۵۹

شنبه‌ پر ترافیک در تهران/ ترددها لحظه‌ای رو به افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود ندارد و بار ترافیکی در حال حرکتی در اکثر محورها را در این روز شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بار ترافیکی زین الدین از هنگام تا پاسداران، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست تا زین الدین، بزرگراه چمران از پارک گفتگو تا همت، جنوب به شمال نواب تا نهم دی، بزرگراه بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین وجود دارد.

سرهنگ شریفی گفت: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله از جناح، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از ستاری، یادگار جنوب به شمال از گلاب، آزاد راهبه شرق از آزادگان است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری، غرب به شرق بزرگراه حکیم از تعاون، است.

کد خبر 5483308 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک وضعیت معابر پلیس راهور شهرداری تهران آموزش و پرورش یوسف نوری شهرداری منطقه 19 تهران نیروی انتظامی روز معلم نظام رتبه بندی معلمان امداد رسانی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلودگی هوا سازمان هواشناسی وزارت آموزش و پرورش میدان میوه و تره بار غرب به شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسیر شمال به جنوب محور کندوان برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شده است، افزود: این مسیر تا ساعت ۲۴ یکطرفه و مسدود است و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی ترافیک مسیر جنوب به شمال محور هراز و کندوان را سنگین اعلام کرد و گفت: از نظر شرایط جوی هیچ مداخله خاصی مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6095896

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب