Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-03@04:10:15 GMT

روسیه عذرخواهی پوتین از اسرائیل را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۰۹۰۴

روسیه عذرخواهی پوتین از اسرائیل را تکذیب کرد

مهر نوشت: المیادین گزارش داد که کرملین با صدور بیانیه ای اخبار رسانه‌های اسرائیلی درباره عذرخواهی پوتین از اسرائیل به خاطر سخنان لاوروف را تکذیب نمود.

نخست وزیری رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود که نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم عذرخواهی پوتین درباره اظهارات سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه پیرامون ریشه‌های یهودی هیتلر را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که «ولادیمیر پوتین» در گفتگوی تلفنی با بنت درباره اظهارات اخیر «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، از بنت عذرخواهی کرده است.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود که بنت عذرخواهی وی را پذیرفته و از شفاف سازی در این زمینه قدردانی کرده است!

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیشتر کرملین از تماس تلفنی بین پوتین و بنت خبر داده بود.

نهاد ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که دو طرف درباره اوکراین گفتگو کردند و همچنین نسبت به توسعه بیشتر روابط دوستانه روسیه و رژیم صهیونیستی ابراز علاقه کردند.

پیشتر «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرده بود این مسئله که «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین یهودی است وجود عناصر نازی در کشورش را نفی نمی‌کند چرا که «آدولف هیتلر» رهبر آلمان نازی هم خون یهودی در رگ‌هایش داشته است و خود یهودیان بدترین یهودستیزان هستند.

اظهارات و موضع گیری مقامات روسیه، اعتراض شدید مقامات رژیم صهیونیستی از جمله نفتالی بنت و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم را در پی داشت.

همچنین رسانه‌های خبری گزارش دادند که اخیراً و در پی تحریم‌های غرب برضد مسکو و الیگارش های نزدیک به حکومت روسیه، رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی به پناهگاه خوبی برای الیگارش های روسی که تبار یهودی دارند تبدیل شده است.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی وزیر خارجه نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درجریان دیدار با وزیر امورخارجه امارات در ابوظبی آخرین تحولات منطقه به‌ویژه بحران وخیم انسانی در نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات امروز (پنجشنبه) در ابوظبی با یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی امارات، وزیر خارجه امارات درجریان این دیدار بر اهمیت ایجاد یک چشم‌انداز سیاسی جدی برای انجام مذاکرات با هدف برقراری صلح فراگیر براساس راهکار تشکیل دو دولتی که در تقویت ثبات و برقراری امنیت دائمی در منطقه و نیز پایان یافتن اقدامات خشونت‌بار روزافزون سهم به‌سزایی دارد، تاکید کرد.

عبدالله بن زاید آل نهیان طی این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت همکاری و تلاش در راستای حصول آتش‌بس و ممانعت از توسعه درگیری‌ها در منطقه، خاطرنشان کرد اولویت خاتمه بخشیدن به تنش و خشونت، حفاظت از جان غیرنظامیان و نیز تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه ازطریق گذرگاه‌های امن و بدون مانع به‌طور روزافزون و مداوم است.

در همین رابطه، دفتر یائیر لاپید نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که لاپید طی «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات دیدار کرد. دو طرف درجریان این دیدار درخصوص تلاش‌های فعلی جهت دستیابی به توافق برای آزادی اسرا و این موضوع که غزه در مرحله پساجنگ چگونه خواهد بود، رایزنی کردند.

لاپید طی این دیدار ضمن تاکید بر لزوم نیاز فوری برای آزادی اسرا، خطاب به وزیر خارجه امارات گفت: «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد.»

پیشتر سخنگوی رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که لاپید روز چهارشنبه در یک «سفر کوتاه سیاسی» به ابوظبی پایتخت امارات خواهد رفت.

وی جزئیات بیشتری در مورد اهداف این سفر و دستور کار و دیدارهایش اعلام نکرد.

لاپید در سال ۲۰۲۱ در یک سفر رسمی به عنوان اولین وزیر اسرائیلی به امارات رفت و سفارت این رژیم در ابوظبی و کنسولگری‌اش در دبی را افتتاح کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو