Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:24:30 GMT

بررسی عملکرد شش ماهه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۱۱۷۹

بررسی عملکرد شش ماهه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، دستور کار هفته جاری کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به شرح زیر است:

کمیسیون فرهنگی روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، استماع گزارش عملکرد شش ماهه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه موسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط را در دستور خود دارد و همچنین کمیته تربیت بدنی و جوانان بررسی لایحه نظام جامع باشگاه داری در جمهوری اسلامی ایران (اصلی) مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، کمیسیون فرهنگی متعاقباً اعلام خواهد شد.

روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه کمیسیون استماع گزارش عملکرد شش ماهه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه اشتغال و تسهیلات با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط در دستورکار دارد و همچنین کمیته تربیت بدنی و جوانان ادامه بررسی لایحه نظام جامع باشگاه‌داری در جمهوری اسلامی ایران مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

کد خبر 5483352

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی کمیسیون فرهنگی دستور کار مجلس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده عید سعید فطر حسین امیرعبداللهیان ایران آیت الله محمدی ری شهری مجلس شورای اسلامی فلسطین تهران سیدابراهیم رئیسی محمد مخبر جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی هیئت دولت دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت دارم
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • باید الگوی یک خانواده کامل را ترسیم کنیم
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی