Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:30:59 GMT

دعوت ۲۰ بازیکن به اردوی تیم والیبال جوانان ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۱۲۰۷

دعوت ۲۰ بازیکن به اردوی تیم والیبال جوانان ایران

سرمربی تیم والیبال جوانان، ۲۰ بازیکن را به سومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال،  تیم والیبال جوانان ایران به‌ عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی 2022 آسیا که از 31 مرداد تا هفتم شهریور سال 1401 در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد.

دومین اردوی آماده‌سازی این تیم که از 28 فروردین آغاز شده بود، روز پنجشنبه 15 اردیبهشت به پایان رسید. سومین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان از 19 اردیبهشت تا دوم خردادماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود و غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی این تیم 20 بازیکن را به این مرحله از تمرینات دعوت کرد.

عرشیا به‌نژاد، پندار مومنی‌مقدم، ایلشن داودی، فرید حق‌شناس، امیرمحمد گل‌زاده، متین جعفری، امیرمحمد حیدری‌زاد، پوریا حسین‌خان‌زاده، مبین نصری، عرفان اصغرپور، یونس جوان، پوریا حسین‌پور، علیرضا حمیدی، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، شایان سپهری‌فرد، محمد مهدی زرقان، حسین حاجی‌کلاته و سجاد جلوداریان بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

غلامرضا مومنی‌مقدم به عنوان سرمربی، امیرمهدی نفر (سرپرست)، مهران زارع، علی فتاحی، پویا عزیزی و محمد منصوری (مربیان)، محمدهادی قاسمی (مربی بدنساز)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، محسن سیاه‌دوش و سائد جدیدالاسلام (آنالیزور) و چالاک محمد رحیمی (ماساژور) تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می‌کنند.

عطایی: تعویق بازی‌های آسیایی تغییری در اهداف تیم ملی والیبال ایجاد نمی‌کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال والیبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران در سالن فدراسیون در حال پیگیری است و بازیکنان برای حضور در لیست نهایی به دنبال جلب نظر سرمربی تیم ملی هستند.

صابر کاظمی قطر پاسوری که این فصل در الکویت کویت توپ می زد قرار است فردا به اردوی تیم ملی ملحق شود و در تمرینات شرکت کند. اما به دلیل نا آماده بودن احتمالا نتواند با تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال شرکت کند. کاظمی فردا با موریسیو موتا پائز در این باره صحبت خواهد کرد تا تکلیف حضور یا عدم حضورش مشخص شود. این در حالیست که تا الان قرار نبود کاظمی به اردوی تیم ملی ملحق شود.

تیم ملی که قبل از اعلام انصراف ها و مصدومیت ها در پست قطر پاسور غنی بود حالا با کنار رفتن امیر غفور، بردیا سعادت و احتمالا صابر کاظمی در این پست به مشکل خورده است و امین اسماعیل نژاد تنها قطر پاسور با تجربه حاضر در اردو خواهد بود.

والیبال ملی ایران در آستانه انتخابی المپیک یکی از عجیب‌ترین سالهای خود را پشت سر می گذراند و شاید حدود ده سال پیش که تیم ملی در چنین روزهایی در لیگ جهانی غوغا می کرد، کسی فکرش را نمی کرد که امروز به چنین سرنوشتی دچار شود.

دیگر خبرها

  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی