Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:37:36 GMT

حمله باج افزاری به غول تولید ماشین آلات کشاورزی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۱۲۹۹

حمله باج افزاری به غول تولید ماشین آلات کشاورزی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت روز جمعه با تأیید حمله مذکور تصریح کرد که فعالیت‌های عادی چند کارخانه آن به علت حملات باج افزاری مختل شده و این روند فعلاً ادامه دارد. افشای این ماجرا موجب کاهش ۴ درصدی ارزش سهام آگکو و رسیدن ارزش هر سهم آن به ۱۲۵.۵۵ دلار شد.

این شرکت که با رقیب بزرگ‌تری به نام Deere برای فروش تراکتور و تولید و مونتاژ ماشین آلات کشاورزی در ۴۲ کشور در سراسر جهان رقابت می‌کند، مشخص نکرده مشکل مذکور چه زمانی خاتمه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AGCO که فروش خالص ۱۱.۱ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۲۱ به ثبت رساند، بر اساس آخرین پرونده سالانه خود، دارای سه محل تولید اصلی در ایالات متحده است و در کشورهای دیگر مانند چین، آلمان و فرانسه هم کارخانه دارد.

این حمله باج‌افزاری در زمانی رخ می‌دهد که سازندگان تجهیزات کشاورزی در ایالات متحده با اختلالات مداوم زنجیره تأمین مواجه هستند و همین امر باعث شده قادر به پاسخگویی به تقاضای روزافزون کشاورزان نباشند.

کد خبر 5483196

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس باج افزار کشاورزی ایالات متحده امریکا مسابقات ربوکاپ هوش مصنوعی حاکمیت سایبری آمازون ربات دانشگاه آزاد اسلامی امنیت سایبری آلمان گوگل نوآوری فیس بوک تراشه خودروی خودران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی