Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به دنبال ثبت سوژه درخواست دستگیری سارقان جاده‌ای در دلگان در سامانه فارس من، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره راه‌بندی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان های جنوبی استان به ویژه دلگان، دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس شهرستان‌های مذکور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار احمد طاهری افزود: در فروردین ماه امسال شرور و سارق مسلحی که اقدام به شرارت و راه‌بندی در محورهای جنوبی استان می‌کرد، در درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی شهرستان "بمپور" به هلاکت رسید.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس استان دانست و بر عزم جدی تکاوران جان برکف انتظامی در برخورد قاطع با اشرار مسلح و سارقانی که قصد دست درازی به اموال مردم در محورهای مواصلاتی استان را دارند تأکید کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته برخی از کامیون‌داران به ویژه برای جا به جایی بار هندوانه در این محور مشکل داشتند که با تشدید حضور پلیس در محورها شاهد موارد کمتری به نسبت سالهای گذشته بودیم.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان امنیت عمومی اظهار داشت: حمل و نگهداری سلاح گرم از مصادیق بارز  اخلال در امنیت عمومی است و از خانواده ها و به خصوص بزرگان و ریش سفیدان انتظار می رود جوانان خود را از عواقب سخت حمل و استفاده از سلاح گرم آگاه کنند تا شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار طاهری امنیت دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمدعلی بزی گفت: ۶۲ درصد از موتورسیکلت‌سواران درزمان تصادف، به دلیل نداشتن کلاه ایمنی جان خودرا ازدست میدهند که استفاده ازآن میتواند تأثیر بسیارزیادی درکاهش صدمات در تصادفات داشته باشد.
رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان افزود:  با هدف ترغیب استفاده ازکلاه ایمنی وکاهش تصادفات بین موتورسواران بامشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری زاهدان، برنامه ارتقاء ایمنی پدران موتورسوار همیاران پلیس به مناسبت روزایمنی و کارگر در پارک شهر زاهدان برگزار و به تعدادی از پدران موتور سوارهمیاران پلیس کلاه ایمنی وبه همیاران پلیس کارت اهداء شد.

دیگر خبرها

  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است