Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۹۴۷ هزار و ۷۴۲ هزار تن کود شیمیایی اوره کشاورزی در سطح کشور در سال گذشته تأمین و توزیع شده است.

وی تصریح کرد: این میزان به لحاظ آماری در سنوات گذشته رقمی بی‌سابقه محسوب می‌شود و نسبت به سال گذشته نیز ۱۰ درصد رشد داشته است.

عمرانی اشاره کرد: کود مذکور از تولیدات شرکت پتروشیمی پردیس عسلویه است که شرکت مذکور تولید اوره کشاورزی را در دستور کار دارد و این نهاده توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به‌عنوان متولی اصلی توزیع کود به کشاورزان در سطح کشور انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کودهای موردنظر از مبدأ استان بوشهر به مقصد سراسر کشور حمل و بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های صادره از سوی معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هر استان توزیع می‌شود.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر ابراز کرد: کود اوره دارای بالاترین مقدار ازت در میان تمامی کودهای جامد نیتروژنی و از رایج‌ترین و مهم‌ترین منابع تأمین ازت مورد نیاز گیاه است.

کد خبر 5483408

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بوشهر کود شیمیایی عید فطر 1401 نماز عید سعید فطر عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا عملیات بازی دراز سرپل ذهاب صعود به بازی دراز آمار کرونا گرد و خاک خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود