Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که تعویق بازی‌های آسیایی نه تنها به ضرر تکواندو است، بلکه به تمامی رشته‌های ورزشی آسیب می‌زند. - اخبار ورزشی -

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اظهار داشت: این اتفاق نه تنها به ضرر تکواندو، بلکه به ضرر تمام رشته‌های ورزشی است و به کل رشته‌ها آسیب می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعویق این مسابقات تمام برنامه‌ریزی‌های ما را به هم ریخت اما از طرف دیگر با توجه به تعدد مسابقات در سال جاری شاید برگزاری این مسابقات در زمانی دیگر بهتر هم باشد. با تعویق بازی‌های آسیایی، امروز (شنبه - 17 اردیبهشت ماه) جلسه کمیته فنی را برگزار خواهیم کرد تا با همفکری در خصوص تدوین برنامه‌های جدید اقدام کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم.

رئیس فدراسیون تکواندو با تاکید بر کار سخت شورای المپیک آسیا برای انتخاب تاریخ جدید بازی‌های آسیایی گفت: تقویم ورزشی همه فدراسیون‌های جهانی از مدت‌ها قبل تدوین و اعلام شده است و با توجه به اینکه سال آینده مسابقات کسب سهمیه المپیک در اکثر رشته‌های ورزشی برگزار خواهد شد، گنجاندن مسابقه‌ای به این مهمی در تقویم سال آینده بسیار سخت خواهد بود. این موضوع نیازمند هماهنگی شورای المپیک آسیا با تقویم فدراسیون‌های جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک است و کار بسیار سختی است و حتی شاید این دوره مسابقات اصلاً برگزار نشود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی 2023، احتمال تغییر تصمیم فدراسیون در اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا وجود خواهد داشت، گفت:  ما بلافاصله پس از تعویق بازی‌های آسیایی جلسه کمیته فنی را برنامه‌ریزی کردیم تا بهترین تصمیم را بگیریم و از نیروهای خود بهترین استفاده را ببریم. در کنار تعویق بازی‌های آسیایی، مسابقات دانشجویان جهان نیز لغو شد و باید این موضوع را نیز لحاظ کنیم.

ساعی خاطرنشان کرد: ما دو تیم امید و بزرگسالان خود را خواهیم داشت و تیم امید قرار است پشتوانه تیم ملی باشد. برای تیم امید نیز یکسری مسابقات را پیش‌بینی کرده‌ایم که خوشبختانه آن مسابقات دچار چالش نشده است.

تشکیل جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از تعویق بازی‌های آسیایی 2022

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های آسیایی 2022 هانگژو تکواندو ایران تکواندو هادی ساعی بازی های آسیایی 2022 هانگژو تکواندو ایران تکواندو هادی ساعی تعویق بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد