Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «کیکر» آلمان، بایر لورکوزن با دو پیروزی راحت مقابل یک تیم سقوط کرده گریترفورت و مقابل فرانکفورت متمرکز در لیگ اروپا، خود را در موقعیت شروع خوبی در رقابت ها برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است.

سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن در این میان نقش تعیین کننده ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لورکوزن می تواند امروز(شنبه) در  مقابل هوفنهایم زودتر به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. اگر این کار را نکند و در این بازی پیروز نشود، یک فینال بزرگ مقابل رقیب مستقیم، فرایبورگ برگزار خواهد شد. 

اگر لورکوزن در Sinsheim پیروز شود، مهم ترین هدف فصل محقق می شود که سردار آزمون تا روز سی ام بازی ها سهم تعیین کننده ای در آن نداشته است. او تا این لحظه چهار بازی کوتاه و یک بازی از ابتدا در ترکیب اصلی داشته است. وقتی آزمون مقابل وولفسبورگ بازی کرد او هنوز در شرایط بدنی خوبی نبود تا واقعاً تفاوت ایجاد کند.

تا هفته سی و یکم بوندس لیگا، ناظران می توانستند از خود بپرسند: چرا لورکوزن مهاجمی را که بدون استراحت از لیگ روسیه آمده بود را دو ماه قبل از پایان فصل خریداری کرد درحالیکه با مصدومیت از ناحیه پا آمده بود و 2.5 میلیون یورو برای این مدت کوتاه هزینه کرد. درحالیکه می توانست در پایان فصل بدون پرداخت هزینه ای او را رایگان جذب کند؟ این بازیکن 27 ساله ایرانی جواب این سوالات را با درخشش در دو بازی اخیر لورکوزن داد.

در پیروزی 4-1 در مقابل گریتر فورت، مهاجم ایرانی نشان داد می تواند به عنوان یک مهاجم سایه نیز بازی کند و این کار را دو بار پشت سر پاتریک شیک به خوبی انجام داد. عملکرد آزمون برای اولین بار قانع کننده بود. نه تنها به این دلیل که اولین گل خود را در بوندس لیگا به ثمر رساند، بلکه به این دلیل که به عنوان منبع ایده عمل کرد و پاس هوشمندانه ای داد.

در پیروزی 2-0 مقابل فرانکفورت، بازیکن ملی پوش ایرانی حتی قبل از استراحت به برجسته ترین بازیکن تبدیل شد و نقش کاتالیزور را در بازی تهاجمی لورکوزن برعهده گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار آزمون بایرلورکوزن ستاره ایرانی بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی، بازیکن جوان باشگاه بارسلونا که به صورت قرضی در برایتون حضور دارد، هفته‌های پایانی دوره قرضی را در این باشگاه لیگ برتری به پایان می‌رساند.

این مهاجم 21 ساله پس از نیمکت نشینی در آخرین بازی که تیمش با نتیجه 0-4 مقابل منچسترسیتی شکست خورد، مورد توجه رسانه‌های انگلیسی قرار گرفته است.

از روبرتو دی زربی در نشست خبری امروزش سوال شد که آیا دوست داردد فاتی زمان بیشتری در ترکیب داشته باشد تا به او کمک کند پتانسیل خود را نشان دهد؟ پاسخ این مربی او از نظر لحن گفتار و محتوایی بسیار سرد بود. دی زربی گفت:"نمی‌دانم."

دی زربی که قبل از عوض شدن نظر ژاوی هرناندز برای جدایی از بارسا یکی از گزینه‌های جدی باشگاه اسپانیایی برای مربیگری در این تیم بود، پیام تلخی را به مهاجم 21 ساله اسپانیایی داد.

این پاسخ کامل دی زربی به سوالی در مورد فاتی بود:"آنسو یک استعداد بزرگ و استثنایی است. اما من نمی‌دانم. من باید با تونی بلوم، مدیر ورزشی، مدیران تیم و مدیر استعدادیابی باشگاه ملاقات کنم، سپس با هم صحبت خواهیم کرد."

آنسو فاتی با انتقال قرضی از بارسا که تا سال 2027 با آن قرارداد دارد، موافقت کرد تا به فرم ایده آلی که قبل از عمل جراحی زانو داشت، دست پیدا کند. با این حال او نمایش چندان درخشانی نداشته و طی 1027 دقیقه بازی تنها 4 گل زده و یک پاس گل طی 28 بازی ارسال کرده است.  تابستان امسال آنسو فاتی و بارسا دوباره در مورد بهترین تصمیم برای از سرگیری مجدد حرفه او صحبت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو