Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:29:01 GMT

تصادف ساینا با درخت در اتوبان چمران و مرگ راننده ۱۹ ساله

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۲۱۸۷

تصادف ساینا با درخت در اتوبان چمران و مرگ راننده ۱۹ ساله

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در اثر برخورد خودروی ساینا با درخت در اتوبان چمران راننده خودرو جان خود را از دست داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اثر برخورد خودروی ساینا با درخت وسط اتوبان چمران در ساعت ۱:۳۶ بامداد، سرنشین خودرو جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مرگ راننده این خودرو، افزود: این راننده یک جوان ۱۹ ساله بود که به دلیل شدت جراحت در دم جان باخت.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز می‌تواند ضامن سلامتی ما در سفرهای درون شهری باشد.

کد خبر 573215

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی تصادف مرگبار تصادفات فوتی سانحه تصادف تصادف رانندگی تصادف هولناک در اصفهان تصادف در اصفهان سخنگوی آتش نشانی اصفهان سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان فرهاد کاوه آهنگران آمار تصادفات اصفهان تصادف تصادف در اتوبان چمران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟

از غلامحسین‌خان درویش معروف به درویش‌خان که از نامدارترین موسیقیدانان ایران و صاحب‌سبک در زمان سلطنت قاجاریه است، به‌عنوان نخستین قربانی سوانح رانندگی با اتومبیل در درالخلافه نام می‌برند.

به گزارش «وقایع اتفاقیه»، او که رهبر گروه و جزء مریدان صفاعلی ظهیرالدوله بود، تحولی در موسیقی ایرانی ایجاد کرد. کنسرت‌های وی در گراندهتل بسیار مشهور بود، اما آنچه او را از همه معروف‌تر کرده بود، آن بود که عواید حاصل از کنسرت‌هایش را وقف مردم مصیبت‌زده و ایتام می‌کرد.

او در دوم آذر سال ۱۳۰۵ برای عزیمت به خانه‌اش، درشکه‌ای را کرایه کرد. درشکه در حالی‌که از خیابان امیریه به سمت شمال می‌پیچید با ماشینی از نوع فورد که از جهت مخالف می‌آمد، تصادف کرد. دلیل تصادف، بیشتر به ناشی‌بودن راننده نسبت داده شد. بر اثر این سانحه، اسب‌های درشکه در جا تلف شدند و درویش‌خان به بیمارستان نظمیه تهران برده شد و به دلیل ضربه مغزی پنج روز بعد در ۵۴ سالگی فوت کرد.

روزنامه «اطلاعات» فردای مرگ درویش‌خان با تیتر «تارمرد» دوستداران موسیقی در تهران را عزادار کرد. پیکر وی در گورستان ظهیرالدوله به خاک سپرده شد.

هیچ سندی مبنی بر مقصرشناختن درشکه یا اتومبیل نیز پیدا نشد و اینکه بر سر راننده درشکه و اتومبیل چه بلایی آمد نیز از ابهاماتی است که بی‌پاسخ باقی مانده است.

یکی دیگر از تصادفات مهم و اولیه تهران هم دوباره در سال ۱۳۰۵ رخ داد و آن تصادف وزیر پست و تلگراف وقت بود. خودرو در خیابان سرچشمه با تیر چراغ‌برق تصادف کرد و به علت محکم‌بودن اتومبیل‌های آن زمان، به وزیر و راننده‌اش آسیبی وارد نکرد، اما به دلیل شدت تصادف، اتومبیل از حرکت باز ایستاد و خبر این تصادف در صدر خبر‌ها و جراید آن زمان قرار گرفت.

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)