Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-03@15:31:17 GMT

هزینه عجیب برای سفر روحانی به قزوین!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۲۳۱۶

هزینه عجیب برای سفر روحانی به قزوین!

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در مقایسه با سفر رئیس‌جمهور قبلی که سال 1395 انجام شد، این سفر ساده و کم‌هزینه بود. چون یادم است در زمان سفر رئیس‌جمهور قبلی قفل و کلید درب‌های استانداری قزوین را عوض کردند و چندین میلیون فقط برای تعویض این قفل و کلیدها هزینه شد.

محمدبیگی افزود: همچنین هزینه‌های هنگفتی صرف بریزوبپاش‌های مهمانی رئیس‌جمهور قبلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که آقای رئیسی در بین معلولان شرکت فیروز و معاون زنان ریاست جمهور در شیرخوارگاه حلیمه افطار کرد که سفره آنها بسیار ساده بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای سفر رئیس جمهور در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت‌گرفته با وزیر کار در سفر رئیس‌جمهور به استان قزوین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای اقبالیه و مهرگان جزو مصوبات سفر قرار گرفت.

محمدبیگی با بیان اینکه کمبود زیرساخت‌های درمانی در شهرهای اقبالیه و مهرگان جزو مطالبات دیرین مردم این شهرها بود، اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های صورت‌گرفته با وزیر کار در سفر رئیس‌جمهور به استان قزوین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای اقبالیه و مهرگان جزو مصوبات سفر شد.

وی اضافه کرد: همچنین در صحبتی که با وزیر کار انجام دادیم، قرار شد یک بیمارستان مجهز تامین اجتماعی در شهر محمدیه قزوین ایجاد شود که از آقای وزیر می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف این بیمارستان را روشن کند و آن را جزو مصوبات سفر هیئت دولت سیزدهم به استان قرار دهد. ضمن اینکه در این سفر ایجاد بوستان‌های بانوان، مدارس و ورزشگاه‌های جدید در محمدیه مصوب شد.

محمدبیگی با اشاره به بلاتکلیفی دو ماهه وضعیت پرداخت حقوق بازنشستگان گفت: وزیر کار قول مساعد دادند که این موضوع را در کنار بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جدید اجرایی کنند.

آیین‌نامه پرداخت تسهیلات فرزندآوری به بانک‌ها ابلاغ شد
نایب‌رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در بخش دیگری از این گفت‌وگو از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی نحوه پرداخت تسهیلات فرزندآوری به بانک‌ها خبر داد و گفت: در حال مذاکره با بانک مرکزی هستیم تا بانک‌های عامل وام فرزندآوری را بر اساس قانون به خانواده‌ها بپردازند.

محمدبیگی افزود: همچنین یکی از ثمرات اجرای قانون جوانی جمعیت این بود که 10 هزار خودرو در دو تا سه ماهه اخیر به مادرانی که فرزند دوم آنها به دنیا می‌آید، به صورت امتیاز واگذار می‌شود. همچنین ستاد ملی جمعیت تشکیل شده و انتظار داریم با تشکیل این ستاد موانع اجرایی برای رشد فرزندآوری در کشور حل شود.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند

وزیر خارجه انگلیس گفت: تسلیحات ارائه شده از سوی بریتانیا به اوکراین می‌تواند برای حمله به داخل روسیه مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، سخنان دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس بزرگترین تعهد لندن از زمان آغاز جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۲ اعلام شده است. در ژانویه، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس ۳.۵ میلیارد پوند به عنوان کمک نظامی به اوکراین برای سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۵ متعهد شد.

به نوشته گاردین، کامرون که روز پنجشنبه در کی‌یف با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین دیدار می‌کرد، گفت که انگلیس «تا زمانی که لازم باشد» کمک نظامی به ارزش بیش از سه و نیم میلیارد دلار در سال اهدا خواهد کرد.

دیوید کامرون گفت: اوکراین حق دارد از سلاح‌های انگلیسی برای حمله به داخل خاک روسیه استفاده کند، زیرا روسیه در داخل اوکراین حمله می‌کند... شما می‌توانید درک کنید که چرا اوکراین نیاز به دفاع از خود را احساس می‌کند.

وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که اهدای تجهیزات نظامی انگلیس به اوکراین شامل بمب‌های هدایت شونده دقیق، موشک‌های پدافند هوایی و تجهیزات برای ۱۰۰ تیم متحرک پدافند هوایی برای سرنگونی پهپادها و موشک‌های روسیه خواهد بود.

لندن هم‌چنین متعهد شد که تولید مهمات داخلی خود را با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد پوندی دیگر طی ۱۰ سال آینده دو برابر کند. کامرون می‌گوید: ما به‌تازگی تمام آنچه را که می‌توانیم در زمینه دادن تجهیزات اجرا کردیم. برخی از تجهیزات امروز در حالی که من اینجا هستم به اوکراین می‌رسد.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز گفته است که اگر روسیه خطوط مقدم اوکراین را بشکند و کی‌یف چنین درخواستی را مطرح کند، مسئله اعزام نیروهای غربی به اوکراین «مشروع» خواهد بود.

رئیس‌جمهور فرانسه با این حال در مصاحبه با اکونومیست موضع خود مبنی بر «ابهام راهبردی» را حفظ کرد و گفت: من چیزی را رد نمی‌کنم، زیرا با کسی روبرو هستیم که چیزی را رد نمی‌کند.

روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که یک هفته پس از خروج نیروهای اوکراینی، روستای «بردیچی» را که در حدود ۱۲ کیلومتری شمال غرب آودیوکا قرار دارد، تصرف کرده است. در آخر هفته گذشته، الکساندر سیرسکی، فرمانده کل ارتش اوکراین گفت که سربازان از بردیچی و دو روستای نزدیک دیگر عقب نشینی کرده‌اند تا از «جان و سلامت مدافعان ما» محافظت کنند.

در همین حال کرملین ادعاهای آمریکا مبنی بر استفاده نیروهای روسیه از سلاح شیمیایی «کلروپیکرین» علیه اوکراین را رد کرد. مسکو همچنین از دور جدید تحریم‌های آمریکا - از جمله بر نهادهایی در چین و دیگر کشورهایی که بازرسان غربی با تلاش‌های جنگی روسیه مرتبط می‌دانند، انتقاد کرد.

رسانه‌های روسی و غربی در ماه‌های اخیر گزارش داده‌اند که چندین بانک چینی پس از هشدار به مشتریان روسی که ممکن است تحت تحریم‌های غرب قرار بگیرند، خدمات رسانی به آنها را متوقف کرده‌اند.

دولت چین هم اعلام کرد در واکنش به آنچه که «تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه» علیه روابط تجاری «عادی» می‌خواند، «اقدامات لازم» را اتخاذ خواهد کرد.

بسته تحریمی ایالات متحده نزدیک به ۳۰۰ نهاد در روسیه، چین و سایر کشورها را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است