Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه نیروهای جهادی ریشه‌های شجره طیبه بسیج هستند گفت: رسانه‌های معاند از اقدامات جهادی بسیج سازندگی ناراحت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: در جهان تمامی انقلاب‌ها بعد از گذشت چند سال رو به افول می‌روند اما اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران همچنان پاینده است و به نسل دهه نودی‌ها هم منقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دفاع مقدس سپاه وارد میدان شد و یک بسیج تمام قد را برای حمایت از جبهه و جنگ سازماندهی کرد که در خط مقدم و در کمک‌های پشت جبهه نقش موثری ایفا کرد.

امام جمعه بندرعباس گفت: پس از دفاع مقدس نیز به سازندگی کشور توجه شد که با استفاده از عقبه و گنج نهان مردمی، بسیج سازندگی تشکیل و گروه‌های جهادی سازماندهی شد. 

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی اقدامات بسیار خوبی برای افزایش سطح خدمات‌رسانی به مردم انجام داده و در استان این مسئله نمود عینی دارد، در کنار بسیج سازندگی ما شاهد اقدامات نهادهای دیگر از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و هلال احمر نیز هستیم. 

نماینده ولی‌‍فقیه در استان هرمزگان گفت: قطعا بدون پشتوانه مردمی نمی‌توان انتظار کارهای بزرگ داشت امروز شاهد حرکت و گام‌های بزرگ سازندگی در کشور هستیم که از همین عقبه و پشتوانه مردمی به درستی از جانب بسیج استفاده شده است.

150 برنامه هفته بسیج سازندگی در استان بوشهر اجرا می‌شود +فیلمرئیس سازمان بسیج: باطن آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی پوچ و پوسیده استآیت‌الله دری نجف‌آبادی: اقدامات بسیج سازندگی سبب احیای روستاها شده است

وی بیان کرد: معتقدم آنچه امروز انقلاب اسلامی نیاز دارد این است که نیروهای مخلص و انقلابی خودشان وارد عمل شوند، امروز از دور تشویق کردن دیگر جواب نمی‌دهد باید وارد عمل شد، امروز ضد انقلاب از کارهای مردمی بسیج سازندگی ترس و واهمه دارد. 

عبادی‌زاده گفت: این افراد وطن فروش در رسانه‌های خود علیه اقدامات نظام تبلیغ می‌کنند اینها افراد پلیدی هستند که می‌خواهند مردم دچار مشکل شوند که به انقلاب و نظام ضربه وارد شود و صدای مردم در بیاید. 

وی ادامه داد: رسانه‌های معاند از اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها حضور دارد غمناک هستند و دادشان در آمده چون می‌دانند انقلابی که به مردم متکی است و از ظرفیت مردمی استفاده می‌کند برکات زیادی برای جامعه دارد. 

امام جمعه بندرعباس گفت: نیروهای جهادی ریشه شجره طیبه بسیج هستند که با حضور خود در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی یک تمرین بزرگ در طلیعه ظهور برای آمادگی پیدا کردن که در انقلاب جهانی اسلام به رهبری موعود اسلام نقش آفرینی کنند. 

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است