Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور، برای ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی، در روستای چنار سرفیروز‌آباد اردو زدند تاطی ۵ روز به مردم محروم این منطقه خدمت ارائه کنند.

این گروه ۵۵ نفر شامل دندانپزشکان متخصص و عمومی و دستیاران دندانپزشکان هستند که طی تعطیلات اخیر در محل مدرسه نبی اکرم (ص) چنار با تعداد ۲۵ یونیت‌ خدماتی همچون معاینه دندان، کشیدن دندان، ترمیم دندان، خدمات تخصصی کودکان، عصب کشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..به مردم ارائه می‌کنند.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روند خدمات درمانی گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور به ساکنین منطقه محروم فیروزآباد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید بسیار ویژه‌ای بر حمایت از گروه‌های جهادی و همچنین حضور این عزیزان در مناطق غیربرخوردار و تلاش برای محرومیت‌زدایی دارند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه دفتر ارتباطات مردمی، پیگیری جهت فراهم  کردن مقدمات حضور گروه‌های جهادی توانمند برای ارائه خدمات باکیفیت به ساکنین مناطق کم برخوردار و محروم استان کرمانشاه است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت چندی پیش اولین گروه جهادی در زمینه ارایه خدمات رایگان عمرانی به ساکنین روستاهای محروم برای ترمیم بناهای آسیب دیده در استان حضور یافتند و خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه دادند.

وی افزود: در ادامه این برنامه، خوشبختانه پس از پیگیری‌های مستمر امکان گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور در استان کرمانشاه فراهم شد.

رشیدی با اشاره به اینکه اعضای گروه منتظران ظهور از پزشکان متخصص و نخبه تشکیل شده، افزود: این تیم متشکل از پزشکان متعهد و متخصص است که در مناطق برخوردار کشور، مطب و امکانات مناسب پزشکی دارند و جزو اساتید ممتاز دانشگاهی کشور  محسوب می‌شوند که در این ایام، مشتاقانه در محروم‌ترین مناطق کشور مانند سرفیروزآباد کرمانشاه؛که سخت نیازمند خدمات دندانپزشکی هستند، حضور یافته‌اند.

وی یادآور شد: هزینه‌های دندانپزشکی جزو گران‌ترین خدمات درمانی محسوب می‌شود و بسیاری از این افراد ساکن در مناطق محروم قادر به تامین این هزینه‌ها نیستند و با همت این گروه جهادی، شرایطی فراهم شده تا این افراد خدماتی مانند ترمیم دندان، جراحی فک و همچنین خدمات ویژه کودکان در یک سطح عالی به صورت رایگان دریافت کنند.

رشیدی عنوان کرد: این گروه جهادی در مدت ۵ روز حضور در منطقه محروم سرفیروزآباد به ۴ هزار نفر خدمات بسیار ویژه دندانپزشکی و دارویی ارائه کرده‌اند.

وی بر اثرات فرهنگی پایدار ناشی از حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم تاکید کرد: این گروه‌های جهادی علاوه بر ارایه خدمات تخصصی دندانپزشکی، توصیه‌های فرهنگی و پزشکی پیرامون بهداشت دهان و دندان را نیز ارائه می‌دهند که سلامت جسمی مردم در دراز مدت نیز کمک می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از کسانی که تمکن و تخصص دارند دعوت کرد تا در قالب گروه‌های جهادی به مردم محروم کمک کنند و در ادامه تأکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم با توان در کنار این عزیزان هستند و مقدمات این برنامه جهادی را فراهم می‌کنند.

وی در پایان از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نیروهای سپاه، بسیج و انتظامی، بخشداری و بزرگان منطقه در زمینه فراهم کردن محیط مناسب برای برگزاری موفق این برنامه جهادی، تشکر کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس نماینده مردم کرمانشاه در مجلس محمد رشیدی دندانپزشکی سرفیروزآباد گروه جهادی گروه های جهادی منتظران ظهور گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری

رئیس بسیج سازندگی سپاه قمر‌ینی‌هاشم(ع) از ارائه خدمت ۱۹۵‌گروه جهادی در مناظق کم‌برخوردار استان چهارمحال و بختیاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، سرهنگ هوشنگ فولادی در حاشیه بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول بسیج سازندگی کشور از منطقه عشایری دهدلی در شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: باید با رسیدگی به منطقه دهدلی و اعطا تسهیلاتی برای اشتغال مردم، مهاجرت معکوس انجام شود.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی روستای دهدلی، جاده است، افزود: امیدو است با کمک نهادهای مربوطه و سازمان بسیج سازندگی، طراحی ساخت جاده دهدلی به گونه‌ای انجام شود که بتوان در زمینه مسکن و شهرسازی به مردم کمک کنیم و به آسانی مصالح را به این منطقه آورد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال بختیاری، گفت: اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دستور کار قرار گرفته است. 2 رشته قنات مطلوب در منطقه عشایری دهدلی وجود دارد، که اگر اینها مرمت، بازسازی و لایروبی شوند، زمینه کشاورزی، اشتغال و مهاجرت معکوس به روستا فراهم می‌شود.

فولادی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه عشایری دهدلی، مطرح کرد: این منطقه از نظر شیلات و آبزیان، کشاورزی، باغداری و دامداری ظرفیت بسیار خوبی دارد. مهمتر اینکه منطقه دهدلی را می‌توان به قطب دامداری تبدیل کرد و اگر طرح آبخیز تا جالیز فعال شود، پرورش ماهی و کشاورزی این منطقه رونق می‌گیرد.

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه عشایری دهدلی، بیان داشت: پیگیری‌های لازم در خصوص زیرسازی‌های بهتر جاده دهدلی انجام شده است و قطعاً این جاده آنطور که شایسته مردم است انجام می‌شود. آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در این منطقه امروز به بهره‌برداری رسید و آیین کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویان نیز انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: برخی از اقدامات بسیج سازندگی در منطقه عشایری دهدلی، کوتاه مدت و برخی نیز در بلند مدت صورت می‌گیرد. سازمان بسیج سازندگی به همراه دولت کارها را در این منطقه پیش می‌برد. هم اکنون 800 تا یک هزار نفر در قالب 195 گروه جهادی پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، رنگ آمیزی مدارس و فعالیت‌های عمرانی به مناطق کم برخوردار استان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر