Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:34:30 GMT

های تاکی، از انتخاب تا رزرو کلاس خصوصی زبان انگلیسی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۲۶۵۳

های تاکی، از انتخاب تا رزرو کلاس خصوصی زبان انگلیسی

های‌تاکی بستری برای تدریس خصوصی زبان های خارجی از جمله انگلیسی را فراهم کرده است... - اخبار بازار -

های‌تاکی چیست؟

های‌تاکی بستری برای تدریس خصوصی زبان های خارجی از جمله انگلیسی  را فراهم کرده است. با مراجعه به سایت های‌تاکی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به رزرو و شرکت در کلاس های خصوصی آموزش زبان انگلیسی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

های‌تاکی با از بین بردن نیاز، به حضور در آموزشگاه های تدریس زبان در تلاش است تا بهترین خدمات را به زبان آموزان ارائه دهد. در نتیجه برای شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی نیاز به مراجعه به آموزشگاه، بررسی وضعیت رفت و برگشت، هماهنگ کردن ساعت تشکیل کلاس و… وجود ندارد.

های‌تاکی چه مزیت هایی دارد؟

پلتفرم آموزش 15 زبان به شکل آنلاین و حضوری (های‌تاکی پلتفرمی برای تدریس خصوصی 15 زبان زنده دنیا از قبیل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، ترکی، چینی، کره‌ای، ژاپنی، فارسی، هندی، سوئدی، هلندی می‌باشد)وجود بازه های های متفاوت قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسیهای‌تاکی پلتفرمی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای همه افراد جامعه در سراسر جهانارسال پیام ها و اطلاعیه های مهم به مدرس و زبان آموزتعداد زیاد مدرس در هر زبان، قدرت انتخاب زبان آموزان را با هر نوع سلیقه ای بالا می‌برد.

نحوه ورود به پلتفرم های‌تاکی

در ابتدا زبان آموز باید وارد سایت  HiTalki.org  شود. زبان آموز باید روی نام یا پرچم زبانی که قصد یادگیری آن را دارد (برای نمونه زبان انگلیسی) کلیک کند.

بعد از کلیک روی  نام یا پرچم زبان انگلیسی، زبان آموز به صفحه ای منتقل می‌شود که در آن لیستی از اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی نمایش داده می‌شود. (اساتیدی که  تدریس خود را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام می‌دهند)

نمایش اساتید بر اساس نیاز شما

1- نوع تدریس: های‌تاکی شرایطی را مهیا کرده است تا زبان آموزان بتوانند هم در کلاس های آنلاین و هم در کلاس های حضوری زبان انگلیسی شرکت کنند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین

امروزه با پیشرفت تکنولوژی آموزش آنلاین از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. علاقه‌مندان به یادگیری آنلاین زبان انگلیسی می‌توانند فیلتر "نوع تدریس" را روی "آنلاین" قرار داده تا فقط اساتیدی که به صورت آنلاین تدریس می‌کنند را مشاهده کنند.

شرکت در کلاس های حضوری خصوصی زبان انگلیسی

برخی از زبان آموزان به دلیل مشکلات فنی اینترنت، عدم توانایی در ارتقای سطح روابط اجتماعی خود و… در کلاس های حضوری تمرکز بیشتری دارند و ترجیح می‌دهند در کلاس های خصوصی حضوری یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنند. در این صورت کافیست تا "نوع تدریس" را روی "حضوری" قرار داده و لیستی از اساتید حضوری تدریس را مشاهده کنند.

2-جنسیت

3-  مهارت ها

4- بر اساس سطوح تدریس

5- بر اساس گروه سنی

بررسی لیست پروفایل اساتید

تا به اینجا با نحوه اعمال فیلترها آشنا شدید، بنابراین می‌توانید در بدو ورود به صفحه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مهارت مدرس، جنسیت استاد، گروه سنی زبان آموز، سطح تدریس و آنلاین و حضوری بودن کلاس را تعیین کنید. و لیستی از اساتید که شرایط شما را دارند مشاهده نمایید.

این لیست امکانات زیر را برای شما فراهم می‌کند:

در ابتدا زبان آموز می‌تواند میزان تخصص، سطح تدریس، گروه سنی، نوع کلاس هر استاد را مطالعه و بررسی کرده و سپس از امکانات زیر استفاده کند.

مشاهده ویدئو معرفی: قسمت معرفی مدرس و رزومه استاد به زبان آموزان کمک می‌کند تا اطلاعاتی شامل سطح تحصیلات، میزان تجربه، علاقه‌مندی های مدرس زبان انگلیسی و… بدست آورند.

رزرو کلاس آزمایشی: های‌تاکی شرایطی را برای برگزاری کلاس های آنلاین آزمایشی فراهم کرده تا زبان آموز بتواند 5 بار با اساتید مختلفی که کلاس آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند کلاس رزرو کند و.... مدت زمان جلسه آزمایشی رایگان 30 دقیقه است.

بررسی پروفایل مدرس

تقویم زمانی: در این تقویم، مدرس، زمان های آزاد خود را قرار می‌دهد و زبان آموزان با مراجعه به این قسمت می‌توانند بررسی کند که آیا می‌توانند با مدرس کلاس خصوصی رزرو کنند یا خیر!

پیام به مدرس: در برخی از شرایط، زبان آموز نیاز دارد قبل از رزرو کلاس با استاد ارتباط برقرار کند. برای نمونه استاد مورد نظر زبان آموز در زمینه  زبانانگلیسیعمومی  هیچ برنامه زمانی برای خود مشخص نکرده است. در این صورت زبان آموز می‌تواند در پیامی از او بخواهد تا برنامه زمانی یک ماه آینده خود را پر کند. دکمه پیام به مدرس شرایطی را فراهم کرده است تا  زبان آموز پیام خود را به اطلاع مدرس برساند.

 

رزرو کلاس

 

بعد از کلیک بر روی دکمه رزرو کلاس که در پروفایل مدرس های زبان انگلیسی قرار گرفته، زبان آموز باید 4 مرحله را پشت سر بگذارد، که این مراحل به شرح زیر است:

تعیین نوع کلاس: در این مرحله زبان آموز باید از بین موارد کلاس آزمایشی، کلاس آنلاین، کلاس حضوری، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی دکمه "ادامه" کلیک کند.

انتخاب تعداد جلسات: در این مرحله زبان آموز باید تعداد جلسات (یک جلسه، پنج جلسه، ده جلسه) مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی دکمه "ادامه" کلیک کند.

تعیین زمان کلاس ها: در این مرحله جدولی شامل زمان های آزاد مدرس نمایش داده شده است که زبان آموز می‌تواند آن را با برنامه زمانی خود هماهنگ کند. (در صورتی که زبان آموزی بخواهد تعداد جلساتی که در لیست نمایش داده نشده را انتخاب کند، می‌تواند از گزینه یک جلسه کلاس، کلاس ها را بردارد. به این صورت که بعد از اتمام یک رزرو یک جلسه ای، دوباره همین مرحله را به تعدادی که در نظر دارد تکرار کند)

لازم به ذکر است که زمان های تعیین شده در این مرحله قابل تغییر و لغو هستند. بدین منظور زبان آموز می‌تواند علاوه بر تغییر زمان کلاس خصوصی زبان انگلیسی، اقدام به لغو کلاس با مدرس فعلی و رزرو کلاس با مدرس جدید نماید.

مرحله نهایی: در این قسمت زبان آموز می‌تواند کد تخفیف یا توضیحات سفارش خود را وارد کرده و اقدام به پرداخت وجه نماید.

بعد از تکمیل مراحل ذکر شده و تایید درخواست برگزاری کلاس توسط مدرس، زبان آموز می‌تواند به پروفایل شخصی اش مراجعه کرده و از طریق دکمه "ورود به کلاس" وارد کلاس خود شود.

وبلاگ های‌تاکی :https://hitalki.org/blog/

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای تدریس خصوصی زبان آموز زبان آموزان فراهم کرده رزرو کلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی