Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استا‌ن‌ها-نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تفکر بسیجی و جهادی می‌توان مشکلات اساسی که دامن‌گیر مردم است را برطرف کرد گفت: نهادهای دولتی از ظرفیت گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات استفاده کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: خدمت به مردم را باید جزو نعمات خداوند باید دانست و اگر این نگاه را در عمق وجود و فکر خودمان قرار دهیم به طور قطع مشکلات جامعه اسلامی برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که حاصل خون هزاران شهید است که وجود خود را گذاشتند تا عرصه خدمات‌رسانی به مردم باز شود، بسیج سازندگی توانسته با مشخص کردن جامعه هدف خود خدمات خوبی به آنان بدهد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه روستایی استان بیشترین نقش آفرینی در رخدادها، برنامه‌ها و مناسبت‌های نظام دارد و باید بیشترین خدمات نیز دریافت کند و برای خدمات رسانی به این روستاها گروه‌های جهادی می‌توانند نقش خوبی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه امام سجاد استان هرمزگان در چندین سال اخیر اقدامات قابل تقدیری به مناطق محروم داشته‌ و به صورت جهادی کار کرده‌، ادارات کل استان باید از ظرفیت این گروه‌های جهادی استفاده کنند.

رئیس بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی: 684 کارگاه کمک اشتغال خانگی افتتاح می‌شودجهاد خدمت‌رسانی در بسیج استان لرستان/ بیش از 2 هزار گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوندامام جمعه بندرعباس: نیروهای جهادی ریشه‌های شجره طیبه بسیج هستند

مرادی گفت: بعد از گذشت 43 از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شایسته نیست که هنوز شاهد مشکل راه، برق، آب، بهداشت و درمان و توسعه مراکز ورزشی در برخی مناطق استان باشیم، انجام این امور به راحتی قابل دسترس است و می‌توان این امور را به راحتی انجام داد به شرطی که باور به حل مشکل داشته باشیم و گرفتاری و درد مردم را گرفتاری و درد خود بدانیم.

وی ادامه داد: ما شخصیتی غیرقابل تکرار همچون شهید سلیمانی داریم که هنوز پس از شهادتش، ستمکاران عالم از او واهمه دارند، او باعث افتخار تمام آزادگان جهان است و در جهان کسی نیست که این شخصیت عظیم را نشناسد و این به برکت حضور در بین مردم و تلاش برای مردم است.

انتهای پیام/864/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود