Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار سرپرست مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جمعی از شخصیت‌های لبنانی که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با تجلیل از مقاومت و ایستادگی ملت لبنان اظهار داشت: لبنان امروز به عنوان الگوی مقاومت در دنیا شناخته می‌شود که این امر در دهه‌های اخیر توجه قدرت‌های دنیا را نیز به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حسینی بوشهری می گوید: حزب الله لبنان به رهبری سید حسن نصرالله توانسته به عنوان مظهر مقاومت ملت لبنان مطرح باشد.

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار گفت: مجلس اعلای اسلامی از ابتکارات امام موسی صدر بود که این امر موجب شده تا جایگاه شیعیان در لبنان تقویت و ارتقا یابد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی الخطیب می گوید: امام خمینی (ره) توانست با حفظ وحدت در دنیای اسلام به مسلمین عزت بخشد و در راستای تأسیس نظام جمهوری اسلامی همت خود را به کار بندد و این انقلاب را به پیروزی برساند.

او گفت: عملکرد و رویکرد امام راحل و رهبر معظم انقلاب فراملی و حتی فراتر از دایره تشییع است که عالمان دین و حوزه‌های علمیه در این زمینه می‌بایست گفتمان سازی کنند و امروز حوزه‌های علمیه توانستند نیازهای جامعه را در عرصه‌های مختلف پاسخ دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقاومت اسلامی حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر دوشنبه در دیدار با روح الله فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور گفت: یکی از دلایلی که سبب شد ما به توان داخلی متکی باشیم، تحریم ها علیه کشور بود که البته این بدان معنا نیست که ما از تحریم استقبال می کنیم، اما این امر سبب شد تا کشور به توان داخلی تکیه کند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر محدودیت ها وجود نداشت ما همواره وابسته بودیم و اعتماد به نفس نداشتیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه پس از عملیات وعده صادق نگاه دنیا به ایران تغییر کرد افزود: این عملیات قدرتمندانه سبب شد تا برخی ها که با انقلاب اسلامی همراه نبودند به خود بیایند.

وی تصریح کرد: امروز نسل جوان ما باید با توکل به خدا به آینده امیدوار باشند و به جذابیت های کاذب غرب دل خوش نباشد.

امام جمعه قم عنوان کرد: امروز طلاب و پژوهشگران حوزوی زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه علمیه هستند که البته این افراد نیز همانند سایر اقشار مشکلات معیشتی دارند که باید شرایط برای کار علمی و بدون دغدغه نخبگان فراهم شود.

در ابتدای این دیدار نیز معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گزارشی از فعالیت ها در حوزه های علمی و موضوعات دانش بنیان ارایه کرد

کد خبر 6092630

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند