Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:15:50 GMT

سیل ۴۰ میلیارد تومان به راه‌های روستایی اردکان خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۳۲۰۹

سیل ۴۰ میلیارد تومان به راه‌های روستایی اردکان خسارت زد

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیلاب اخیر که راه های روستایی شهرستان اردکان را دچار آسیب کرده بود، بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساختهای جاده ای روستاهای این شهرستان وارد کرد.

وی افزود: از فردای وقوع سیل، کار همکاران ما در اداره راهداری با جدیت آغاز شد و اغلب راه ها در کمترین زمان ممکن بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستگاری ادامه داد: در حال حاضر به جز دو جاده، راه دسترسی تمامی روستاهای دارای سکنه و حتی روستاهای فاقد سکنه بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: راه دسترسی روستای چاه متک به دلیل تخریب پل، هنوز بازگشایی نشده اما راه فرعی برای عبور و مرور در نظر گرفته شده است.

رستگاری اظهار داشت: راه دسترسی روستای هامانه به اردکان نیز به دلیل حجم بالای خسارت هنوز در دست مرمت است اما مردم می توانند از راه جایگزین و مسیر فرعی ساخته شده، استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش نیروهای راهداری و همکاری مردم، این دو مسیر نیز به سرعت زیر بار تردد قرار گیرد.

گفتنی است؛ اوایل هفته گذشته بارش شدید باران سبب بروز سیل در بسیاری از مناطق استان یزد شد که شهرستان اردکان در حوزه راه های روستایی بیشترین آسیب را متحمل شد.

کد خبر 5483594

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد محمد رستگاری عید فطر 1401 نماز عید سعید فطر بوشهر عید سعید فطر کرمانشاه گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا عملیات بازی دراز آمار کرونا صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گرد و خاک آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای بن بید و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی افزود: بن بید، روستایی از توابع شهرستان دشتی با ۵۱ خانوار و جمعیت ۱۷۰ نفر می‌باشد.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای بن بید، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.

وی افزود: ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

کد خبر 6090302

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد