Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، «عبدالمطهر محمدخانی» سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به سوالی درباره جزئیات چرایی ضرب و جرح شهردار ناحیه  سه منطقه ۱۹ گفت: شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ همراه با عده‌ای به ساختمانی که تخلفات بسیاری داشتند، مراجعه کرده بود اما متاسفانه مورد حمله قرار گرفت.

او ادامه داد: همانطور که شهردار ناحیه توضیح داده است، ضاربان ابتدا تلاش کردند تا شهردار ناحیه ایشان را از بلندی پرت کنند و در قدم بعد با قمه به او حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربات متعددی به سر آقای هاشمی اصابت کرده و فیلم و عکس آن موجود است. روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی فیلمی منتشر شد که او در بیمارستان است.

سخنگوی شهرداری تهران در واکنش به ادعای ساختگی بودن این ماجرا اظهار کرد: اینکه عده‌ای سعی می‌کنند ماجرا را ساختگی نشان دهند غیر از اینکه پیچیدگی ساخت و ساز در تهران و به ویژه در منطقه خلازیر چقدر اطلاع ندارند و می‌تواند برای انتشار دروغ و جلوگیری از انتشار حقیقت هزینه ایجاد کنند.

محمدخانی با تاکید مجدد بر اینکه فیلم‌ها و عکس‌های این حادثه موجود است، گفت: فیلم‌ها و عکس‌ها گواه آسیب دیدگی جدی ایشان است. آقای هاشمی نیز در پاکدستی و تعهد در کار در منطقه مشهور هستند.

سخنگوی شهردار تهران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود چرا نیروهای شهربان و حریم‌بان در این محله حضور نداشتند و شهردار ناحیه به این تخلف رسیدگی کردند، گفت: اینکه مدیری به منطقه تحت مدیریت خود سر می‌زند و جزئی‌ترین مسائل را بررسی  و شجاعانه برخورد می‌کند اما بعد مورد انتقاد قرار می‌گیرد، چیزی جز صحنه سازی نیست، چنین حرف‌هایی که گفته می‌شود، خیلی عجیب است. اگر رد این دست خبرها را پیگیری کنید به مافیای ساخت و سازهای غیرقانونی در شهر تهران می‌رسید.

او درپاسخ به اینکه «در این اتفاق به جز شهردار فرد دیگری نیز آسیب دیده است؟»گفت: تا جایی که می‌دانم خود شهردار و یک نفر دیگر در مجموع آسیب دیده‌اند.

سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با ایلنا، درباره شناسایی ضارب یا ضاربان گفت:‌ یک نفر دستگیر شده است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیز این موضوع را پیگیری خواهند کرد. همانطور که آقای زاکانی نیز در دیدار با این شهردار اعلام کردند، شهرداری به صورت جدی از مبادی قضایی و حقوقی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 674674 برچسب‌ها ساخت و ساز علیرضا زاکانی شهردارى تهران منطقه ۱۹

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ساخت و ساز علیرضا زاکانی شهردارى تهران منطقه ۱۹ سخنگوی شهرداری سخنگوی شهردار شهردار ناحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران