Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از وجود ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز و آزادراه قزوین – کرج خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری وزارت و راه و شهرسازی، امیر معصومی، تردد در محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت را روان اعلام کرد و گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده، ولی آباد و محور هراز مسیر شمال به جنوب در محدوده آب اسک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز سنگین گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش پراکنده باران در محور فیروزکوه خبر داد و افزود: در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، قزوین، تهران و اصفهان بارش باران را شاهد هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال