Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، وزارت کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد صدور کارت یارانه نان، شایعه پراکنی رسانه های معاند و از اساس کذب است.

در این اطلاعیه آمده است: رسانه های معاند از روز گذشته با انتشار تصاویر کارت جعلی یارانه نان به دنبال تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی نسبت به عرضه نان در داخل کشور برآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور افزوده است: اکنون که دولت مردمی و عدالت محور آیت الله رئیسی در بحبوحه جنگ اقتصادی همه جانبه دشمن، برای عبور از ارز رانت آورو فساد زا با پرداخت یارانه مستقیم به مردم وارد عمل شده است، انتظار می رود رسانه های کشور با درک صحیح از شرایط موجود، در کنار نقد سازنده که موجب بالندگی دولت خواهد شد، دستاوردها و خدمات ارزنده دولت مردمی هم مورد توجه قرار دهند و در مقابله با فضاسازی های رسانه های معاند، فعالانه تر و سریعتر عمل کنند و به سهم خود یاریگر دولت در عبور دادن کشور از مشکلات اقتصادی باشند.

این اطلاعیه یادآور شده است: بر همه مبین است که دولت سیزدهم در چه شرایطی اقتصاد کشور را تحویل گرفته است و شبانه روز و با رویکرد جهادی وانقلابی به دنبال کاهش مشکلات و آلام مردم است. فراموش نکنیم که قبل از این دولت روزانه ۷۰۰ نفر به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست می دادند و امروز با اقدامات ارزنده دولت در تسریع روند واکسن کرونا به هفت نفر رسیده است.

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، تصریح کرده است: دولت مردمی آیت الله رئیسی بنا دارد، بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری که تاکید داشتند دولت، مسایل، مشکلات و راه حل ها را با مردم در میان بگذارد، تلاش دارد تصمیم های کلان و راهبردی را شفاف با مردم در میان بگذارد و ملت را در تصمیم های خود سهیم سازد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: از این رو، از رسانه ها و فعالان فضای مجازی انتظار می رود، سهم خود را در فرضیه جهاد تبیین بیش از گذشته ادا کنند و در زمانی که دولت در حال جراحی اقتصادی است، در مقابل ماشین تخریب و تحریف بدخواهان و رسانه های معاند، روشنگری داشته باشند و اجازه ندهند در جنگ روایت ها، دشمنان ذهن ملت بزرگ ایران را مخدوش سازند.

کد خبر 674655 برچسب‌ها وزارت کشور یارانه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور یارانه رسانه های معاند وزارت کشور رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال روز گذشته اولین جلسه هیات مدیره با حضور مالک جدید را برگزار کرد و پس از آن هم شرح جلسه در رسانه‌ها منتشر شد.

پس از اتمام جلسه، در رسانه‌ها خبری در خصوص بحث در خصوص تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» در رسانه‌ها منتشر شد که این خبر صحت ندارد. روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد: درباره این مساله در جلسه صحبتی نشده و مشخص نیست این خبر با چه منبعی در رسانه‌ها منتشر شده است. تغییر نام استقلال و بحث درباره آن در جلسه هیات مدیره دیروز، صحت ندارد.

گفتنی است دیدار بعدی استقلال در لیگ روز چهارشنبه مقابل تراکتور برگزار می‌شود که اولین دیدار این تیم پس از واگذاری به پتروشیمی خلیج فارس است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال