Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار تهران گفت: فیروزکوه به دلیل دوری از پایتخت محرومیت‌های زیادی دارد لذا از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست داریم که طرح‌های جدید را در این منطقه محروم به بهره‌برداری برسانند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فیروزکوه، در سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان فیروزکوه مجموعه ورزشی کارگران در منطقه دشت ناصر این شهرستان در هفته کارگر به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره کارگری شهرستان فیروزکوه از سال 87 آغاز شده بود به دلیل تخصیص ندادن اعتبار از سال 87 راکد مانده بود و بنابر دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسریع بخشی به تکمیل پروژه، امروز با اعتباری بیش از 8 میلیارد تومان با حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کارگران این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

محسن منصوری صبح امروز در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی- ورزشی کارگران شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: مایه تأسف است که تکمیل یک طرح چند میلیاردی 14 سال طول بکشد و باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای اجرای طرح‌ها در استان داشته باشیم.

وی افزود: در تهران بیمارستانی داریم که ساخت آن 32 سال طول کشیده و همچنین برخی از طرح‌های عمرانی که هنوز تکمیل نشدند عمری 25 ساله دارند.

استاندار تهران در ادامه گفت: شهرستان فیروزکوه به دلیل دوری از پایتخت محرومیت‌های زیادی دارد و در این راستا از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست داریم که طرح‌های جدید را در این منطقه محروم به بهره‌برداری برسانند.

منصوری ابراز داشت: سیاست دولت خروج امکانات و ظرفیت‌ها از تهران به‌منظور آبادانی مناطق محروم نظیر این شهرستان است تا برای رشد جمعیتی آتی بتوانیم امکانات مورد نیاز را تأمین کنیم.

رصد 700 مورد فساد اقتصادی در مجموعه های وزارت کار/ 500 هزار کارگر در دولت سیزدهم به سر کار برگشتندنماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس: امروزه کارگران در مضیقه مالی هستندرییس مجمع نمایندگان کارگران استان کرمان: توجه به کارگران اولویت کاری مدیرعامل شرکت ملی مس است

وی افزود: شهرستان فیروزکوه در کنار ظرفیت‌های متعدد مردم خوب و محرومیت‌های زیادی دارد و رسیدگی به مناطق محروم یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که دقیق‌ترین پروژه‌ها به لحاظ کیفیت، دقت و سرعت در استان تهران عملیاتی و اجرا شود و هر چند که بارها تأکید کردم که اولویت ما در استان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه استاندار تهران بهره برداری وزیر تعاون طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صولت مرتضوی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه در رابطه با بیمه کارگران ما افزایش لازم را در مصوبات ۱۴۰۳ انجام داده‌ایم، گفت: پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند، مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد.

وی گفت: به همین دلیل ما افزایش ها را روی ردیف های مبنا انجام دادیم که موجب افزایش بیش از ۳۵ درصدی دستمزدها شد یعنی تقریبا نسبت به سال ۱۴۰۲ حدود ۹ درصد بیشتر از سال قبل افزایش داده شد و امیدواریم با مدیریتی که در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد و با مهار تورم و از طرفی با کمک های معیشتی که دولت در برنامه دارد و به آحاد مردم به ویژه جامعه کارگری کمک می‌کند، بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

مرتضوی در پاسخ به پرسش دیگری درباره طرح مسکن کارگری هم با اشاره به اینکه در این خصوص قرارگاه مسکن تشکیل داده شد و وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت تعاون و مدیران کارخانجات تلاش می‌کنند تا فرآیندها کوتاه شود، اظهار داشت:  بانک رفاه کارگران هم متولی تسهیلات تعاونی‌های کارگری شد که گام مهمی به جلو است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لایحه جامع اشتغال هم گفت: سامانه‌ای در حوزه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی، تحصیلات و محل زندگی شناسایی شوند و در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می‌شود.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است