Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:48:29 GMT

گروه‌های جهادی در جراحی اقتصادی کمک حال دولت باشند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۳۶۵۶

گروه‌های جهادی در جراحی اقتصادی کمک حال دولت باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: گروه‌های جهادی، سفیران انقلاب اسلامی هستند زیرا دلسوزانه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.

استاندار خراسان شمالی از گروه‌های جهادی به عنوان گروه‌های ارزشی یاد کرد و گفت: حضور پررنگ و معنوی گروه‌های جهادی در مناطق مختلف برگیرنده پیام معنوی و احیای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی بی ریا و صادقانه با روحیه همدلی در مناطق مختلف حضور می‌یابند تا خدمات آموزشی، پزشکی و عمرانی را ارائه دهند.

حسین نژاد از ارز ترجیحی به عنوان غده سرطانی یاد کرد و گفت: موضوع ارز ترجیحی نباید مورد سو استفاده دشمنان قرار گیرند لذا مدیران و گروه‌های جهادی می‌توانند کمک حال دولت در این جراحی بزرگ اقتصادی در قالب هدفمند سازی یارانه‌ها باشند تا شاهد توزیع ناعادلانه در ارز ترجیحی نباشیم.

وی هدفمند سازی یارانه‌ها، تقویت دهک‌ها و تبیین برنامه را از مهم‌ترین اقدامات دولت در راستای جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه‌ها عنوان کرد.

حسین نژاد در انتها گفت: با احتکار کنندگان و گران فروشان که موجبات اخلال در بازار فراهم آورند قاطعانه برخورد خواهیم کرد زیرا عزم ما برقراری عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کد خبر 5483647

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا حسین نژاد گروههای جهادی ارز ترجیحی استانداری خراسان شمالی عید فطر 1401 نماز عید سعید فطر بوشهر عید سعید فطر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرد و غبار ویروس کرونا آمار کرونا عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گرد و خاک آلودگی هوا گروه های جهادی ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر

گروه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در محل پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری حضور یافتند و تعداد ۵۰ نفر از بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شهروندخبرنگار ما این اقدام جهادی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

 

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدامات جهادی دانشجویان در مناطق محروم تربت جام + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود