Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@08:06:20 GMT

محبی پور:ورزش عامل نشاط ، امید و سلامتی است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۳۸۸۹

محبی پور:ورزش عامل نشاط ، امید و سلامتی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس را ورزش عامل نشاط ، امید و سلامتی دانست و گفت: ورزش برای پیر و جوان ، زن و مرد امری لازم ، ضروری و واجب است.

به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، اسماعیل محبی پور در مراسم اهدای جوایز مسابقه دو نیمه ماراتن شیراز گفت: این مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دو و میدانی استان فارس، در سطح بین‌المللی به مناسبت هفته شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اسماعیل محبی پور ورزش را عامل نشاط ، امید و سلامتی دانست و گفت: ورزش برای پیر و جوان، زن و مرد امری لازم، ضروری و واجب است و ورزش کردن قدم برداشتن در مسیر سلامتی جامعه محسوب می‌شود و حضور شما نه فقط برای خودتان بلکه برای همه ما و همه مردم امید آفرین است.در بزرگداشت روز و هفته شیراز ، مسابقه دو نیمه ماراتن با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد. این رقابت‌ها با شعار "دویدن برای بمو" برگزار شد که در پایان دونده همدانی مقام اول این مسابقه را کسب کرد.انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش فارس دوو میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند