Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان امروز در نشست ستاد استانی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت استان در زمینه کرونا اظهار کرد: استان در شرایط مساعدی از نظر کرونا با سر می‌برد.

وی افزود: شرایط موجود نباید موجب عادی انگاری شود، همه زیرساخت‌ها باید حفظ شود؛ چرا که شرایط کرونا قابل محاسبه‌ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون باید در دستورکار قرار گیرد و دانشگاه علوم پزشکی نظارت لازم را بر روی رعایت دستورالعمل‌ها داشته باشد.

وی ادامه داد: فرمانداری‌ها باید گشت‌های مشترک خود را راه اندازی کنند و بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کافی را داشته باشند.

ولی الله حیاتی تصریح کرد: بیمارستان آیت‌الله طالقانی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته بود، همچنان باید باقی بماند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ادامه داد: آموزش‌ها به اتمام رسیده و اکنون فصل امتحانات دانش آموزان است باید دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، واکسیناسیون دانش‌آموزان و فاصله‌گذاری صندلی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

حیاتی عنوان کرد: همه دستگاه‌ها به هنگام برگزاری مراسمات آیینی همکاری لازم را داشته‌اند.

وی گفت: بحث اطلاع رسانی از سوی صدا و سیما همچنان باید ادامه داشته باشد و بخشی از برنامه‌ها به کرونا اختصاص پیدا کند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: همه افراد باید اهتمام لازم را در زمینه واکسیناسیون داشته باشند، واکسن تاخیری‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

حیاتی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس اذعان کرد: پیشنهاد می‌شود که گروه‌های سیار برای تکمیل دوره واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس مستقر شود.

وی در پایان افزود: باید آمادگی لازم در استان برای مواجهه با شرایطی که ممکن است در رابطه با کرونا ایجاد شود؛ وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان وضعیت کرونا عادی انگاری معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد