Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@11:44:00 GMT

مای اسکیپ، تحولی عظیم در صنعت اتاق فرار

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۴۰۵۴

مای اسکیپ، تحولی عظیم در صنعت اتاق فرار

 

صنعت اسکیپ روم ( اتاق فرار ) در ایران حدودا ازسال 1394-1395 با مجموعه هایی همچون اسکیپ روم دات آی آر،  راز ماز و ... آغاز شد.

در سال 1399، یک جمع دوستانه در صنعت اتاق فرا شکل گرفت و با همفکری های فراوان پرتال جامع مدیریت و رزرو آنلاین اتاق فرار با نام مای اسکیپ راه اندازی شد .

در ابتدای فعالیت مای اسکیپ، امکانات بسیار متفاوتی در اختیار پلیر ها و همچنین مجموعه داران محترم قرار گرفت که تا آن زمان ( و حتی هم اکنون ) هیچ سایتی این امکانات را ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم به زبان ساده بیان کنیم : 

مای اسکیپ یک پلتفرم جامع برای معرفی، رزرو آنلاین و همچنین مدیریت اتاق فرار هست که امکانات متعددی را در اختیار پلیر ها و همچنین مجموعه داران عزیز قرار میدهد ...

مای اسکیپ از ابتدای فعالیت تمرکز خود را برروی بهترین اتاق فرار ها در همه شهر های ایران گذاشت و تا کنون توانسته است اتاق فرار تهران ، اتاق فرار شیراز، اتاق فرار کرج ، اتاق فرار بندر انزلی و اتاق فرار مشهد را به سایت و اپلیکیشن خود اضافه کند.

اولین و تنها اپلیکیشن رزرو اتاق فرار 

در تاریخ 30 دی ماه 1401، پس از تلاش های بسیار تیم توسعه مای اسکیپ، اولین و تنها اپلیکیشن رزرو و مدیریت آنلاین اتاق فرار به صورت رسمی توسط مای اسکیپ و برای پلتفرم های ( اندروید و IOS ) منتشر شد و در دسترس پلیر ها و مجموعه داران عزیز قرار گرفت.

پلیر ها میتوانند از طریق این اپلیکیشن، بهترین اتاق فرار های ایران را مشاهده کنند و به صورت آنلاین اقدام به رزرو اسکیپ روم مورد نظر خود کنند. همچنین مجموعه داران عزیز نیز، میتوانند به سادگی از طریق اپلیکیشن مای اسکیپ، اتاق فرار های خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنند.

امکانات بسیار مناسب و همچنین دسترسی ساده، باعث شد اپلیکیشن مای اسکیپ به سرعت در میان علاقه مندان به اتاق فرار رشد کند . همواره تلاش میکنیم، در فواصل زمانی کوتاه، امکانات جدیدی به اپلیکیشن و سایت اضافه نماییم.

همه اتاق فرار ها بر فراز نقشه ایران !

در تاریخ 20 بهمن ماه 1400، برای اولین بار، همه اتاق فرار ها را بر فراز نقشه ایران قرار دادیم، تا پلیر های عزیز بتوانند به سادگی و با سرعت بالا، نزدیکترین اتاق فرار به خودشان را پیدا کنند و به صورت آنلاین از طریق نقشه، اقدام به رزرو اسکیپ روم مورد نظر خودشان کنند.

از فروش همه اتاق فرار ها درآمد داشته باش !

شاید همیشه به این فکر کردیم که چطور میتونیم درآمد خودمون رو با روش های مختلف افزایش بدیم !  در مای اسکیپ ما سعی کردیم به همه جوانب بپردازیم و برای اولین بار در دنیا، یکی دیگر از آپدیت های بسیار کاربردی مای اسکیپ، سیستم جامع همکاری در فروش مای اسکیپ میباشد. 

با توجه به گستردگی دامنه اتاق فرار های مای اسکیپ، شما میتوانید به سادگی از فروش همه اتاق فرار هایی که رزرو فعال برروی مای اسکیپ دارند، درآمد داشته باشید. تنها کافیست از طریق پنل کاربری خودتان، لینک معرفی را در اختیار دوستان و یا اشخاصی که میشناسید قرار دهید تا پس از ثبت نام دوستانتان از طریق لینک اختصاصی شما در پرتال مای اسکیپ، درآمد کسب کنید !

سیستم کسب درآمد مای اسکیپ به این صورت است  : 

به ازاء رزرو اتاق فرار توسط هر شخصی که از طرف شما به مای اسکیپ معرفی شده است، 10% از درآمد مای اسکیپ به کیف پول همکاری در فروش شما واریز میشود و شما میتوانید مبلغ موجودی کیف پول را در حساب بانکی خود دریافت کنید و یا به منظور تخفیف در رزرو اتاق فرار از آن استفاده کنید.

این امکان برای همه کاربران سایت و اپلیکیشن مای اسکیپ ( هم در سطح مجموعه دار و هم در سطح پلیر ) قعال است و همه کاربران میتوانند از این آپشن استفاده کنند.

اولین و تنها سایت ساز اتاق فرار

از ابتدای فعالیت مای اسکیپ، یک سیستم جامع تخصصی سایت سازدر حوزه اتاق فرار راه اندازی کردیم تا همه مجموعه های اتاق فرار بتوانند با حداقل هزینه، سایت اختصاصی خودشان را داشته باشند و برروی برند سازی مجموعه خود کار کنند.

دایرکتوری اکتور ها و گیم مستر ها

یکی از نیاز های اساسی مجموعه ها و همچنین اکتور ها و گیم مستر ها، وجود یک دایرکتوری جامع به منظور استخدام اکتور ها و گیم مستر ها میباشد.

ما در مای اسکیپ، برای اولین بار در دنیا، اولین دایرکتوری اکتور ها و گیم مستر ها را به همین منظور ایجاد کردیم، تا بتوانیم به یکی از معضلات اصلی اتاق فرار ها پاسخ دهیم .

همیشه اولین بوده ایم و خواهیم بود !

هدف سازمانی در مای اسکیپ، اولین و بهترین بودن در تمامی عرصه های اتاق فرار بوده و خواهد بود. همواره نهایت تلاش خود را خواهیم کرد، تا با تکیه بر توانمندی همکارانمان، بهترین امکانات را در اختیار پلیر ها و مجموعه داران عزیز قرار دهیم.

 

در ادامه نظرات برخی از مدیران مجموعه های اتاق فرار را خواهیم شنید ... 

 

و بالاخره اپلیکیشن اتاق فرار

انقلابی برای صنعت اتاق فرار ایران، که با همت گروه خوش ذوق مای اسکیپ تحقق پیدا کرد.

حالا هممون خیلی راحت تر از قبل میتونیم اتاق فرار بریم و ازش لذت ببریم و اینو مدیون زحمات گروه مای اسکیپیم.

وحید جابر زاده؛ هم بنیان گذار و مدیر بارکد اسکیپ

اولین اپلیکیشن جامع اتاق فرار که به همت دوستان عزیز از مجموعه مای اسکیپ طراحی شد و نوید تشکیل یه کار گروه متخصص برای انتخاب و معرفی و رزرو بهترین بازیها رو به مخاطبین میده

با آرزروی موفقیت هر چه بیشتر این دوستان

سامان روستایی، بنیان گذار و مدیر مگا اسکیپ

به به

انتظار ها به پایان رسید.اولین اپلیکشن رزرو اتاق فرار ایران.ممنون از گروه مای اسکیپ بابت تلاش و راه اندازی این اپلیکشن.

امین شیاسی؛ بنیان گذار و مدیر بوم اسکیپ

واقعا جای خالی یک اپلیکشن با رابط کاربری ساده در صنعت اسکیپ روم حس میشد که مای اسکیپ به بهترین شکل این خلع رو پر کرد.تقدیر و تشکر بابت اپلیکشن خوبتون

سهیل عزیزی؛ بنیاد گذار و مدیر استار اسکیپ

این برنامه برای کسانی که عاشق اتاق فرار هستن خیلی مفید و کاربردیه ، دسترسی آسونی به لیست اتاق های تهران و شهرهای مختلف داره حتی ژانر بازی هم میشه فیلتر کرد ، جدا از اینا فضای برنامه و داینامیک اسلاید ها جذابه

من که راضیم

اشکان پناهی؛ بنیان گذار و مدیر دیپ اسکیپ

تبریک به تیم مای اسکیپ برای طراحی این اپلیکیشن خلاقانه که واقعا کمبودش داخل این صنعت حس می شد و خوشحالم که عزیزانی مثل شما رو داریم که دلسوزانه برای معرفی اتاق فرار به تمامی مردم بی وقفه تلاش میکنید(خدا قوت)،به امید روزی که تبلیغات این عرصه رو روی بیلبوردهای اصلی شهر تماشا کنیم

 

علی جمالپور؛ بنیان گذار و مدیر اسکیپ فا

چى بهتر از این براى کسایى که اتاق فرار میرن،راحت وارد یه اپلیکیشن میشن،هر ژانرى که میخوان جستجو میکنن و اطلاعات بازى و همه چى رو راحت میبینن و اتاق مناسب رو انتخاب میکنن

تبریک میگم به گروه ماى اسکیپ و امیدوارم روز به روز باعث پیشرفت این صنعت بشید ...

سینا غلامیان؛ بنیان گذار و مدیر لوکو اسکیپ

سایت و اپلیکیشن عالیه قشنگ معلومه یه ایده ى فکر بزرگ پشتشه و اینکه فقط مخصوص اسکیپ روم های تهران نیست و در همه شهرهای ایران اتاق فرار معرفی میکنه عالیه ، کار کردن باهاش خیلی ساده و راحته و نکته خوب بعدی اینکه فقط کسایی که بازی رو رفتن میتونن نظر بدن . در کل که تبریک میگم با وجود تیم های خوبی مثله شما روز به روز شاهد رشد در اتاق فرار خواهیم بود

سهند بختیاری؛ هم بنیان گذار ژوپ گیم

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اتاق فرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: میراث دار تصویر نه چندان واقع‌گرایی از این مناطق هستیم که زمانی در ذهن سیاست‌گذاران گذشته ایجاد شده است.

او افزود: پیش‌بینی‌های بین المللی حکایت از کاهش تورم در سال ۱۴۰۳ دارد و این موضوع نوید این را می‌دهد که اقتصاد کلان ایران از چاله رکود مستمر سال‌های پایانی دهه ۹۰ و تورم‌های بالای ۴۰ درصد در حال گذار است و دوران جدیدی در حوزه تولید و رشد اقتصادی ایجاد شده است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: این اتفاق در ابتدای ۱۴۰۳ با فرمان "جهش تولید"، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و سیاستگذار عالی رتبه کشور این پیام را به مجموعه اقتصادی کشور منتقل کرده است که دلخوش به عبور از رشد اقتصادی صفر و منفی نباشید.

خاندوزی بیان کرد: نباید به این چیز‌ها قناعت کنیم بلکه باید برای جهش بیشتر در حوزه تولید، خود را آماده کنیم، زیرا محقق شدن این موضوع جدید، نیازمند تدارک و لوازم متفاوتی است.

او با اشاره به رشد اقتصادی طی چند سال گذشته در کشور تصریح کرد: به لحاظ اقتصاد کلان، وقتی آمار رشد اقتصادی چهار درصدی سال ۱۴۰۰ منتشر شد، بسیاری آن را صرفا ناشی از وضعیت کرونا و فعالیت‌های دولت سیزدهم در ماه‌های ابتدایی شروع کار در زمینه واکسیناسیون عمومی و رونق کسب و کار دانستند و این درحالی بود که در سال ۱۴۰۱ دوباره رشد چهار درصدی اقتصادی تکرار شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: همچنین با توجه به این که رهبر معظم انقلاب، سال ۱۴۰۲ را سال «رشد تولید و مهار تورم» عنوان کردند، بسیاری در هر ۲ محور رشد و تورم، گمان می‌کردند که تکرار مجدد رشد اقتصادی چهار درصدی و کاهش تورم رخ ندهد و آن را دور از دسترس قلمداد می‌کردند که به همت فعالان اقتصادی کشور، شاهد این بودیم که نرخ رشد اقتصاد کشور در ۱۴۰۲ بیش از سال‌های گذشته بود و تورم نیز نزولی شد.

خاندوزی درباره جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار کرد: برای جهش در این مناطق باید الگوی "افزایش تولید" به جای "منحصر شدن در تعداد انگشت شمار فعالیت‌ها" را کنار گذاشت تا بتوان ظرفیت‌های بالقوه را محقق کرد بنابراین نیازمند طرح‌های تحولی و رفع موانع حقوقی و اجرایی هستیم و البته این موضوع و این مانع زدایی، همت مدیریتی نیز نیاز دارد.

او افزود: اگر در ابتدای سال ۱۴۰۳ چاره متفاوت و مجال پرواز جدیدی ایجاد نکنیم، نمی‌توانیم توقع داشته باشیم از دستاورد‌های متعارف پشت سر گذاشته عایدی بیشتری را شاهد باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: همواره رهبر معظم فرموده اند شعار‌های سال، فرمان برای همان یک سال نیست بلکه برای برجسته کردن مسائل راهبردی است پس اگر می‌خواهیم خروجی و دستاورد متمایزی داشته باشیم که صرف واژه "جهش" داشته باشد باید مقدمات حرکت متمایزی را نیز فراهم کنیم و زمانی برای پرواز در ارتفاعات بالاتر زمینه لازم فراهم می‌شود که موانع را از پیش پای فعالان اقتصادی در بخش‌های خصوصی و تعاونی برداریم.

خاندوزی بیان کرد: تبلور اراده جمعی، امری است که خانواده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای دستیابی به ارتفاع پرواز بالاتر خود باید داشته باشند و این اراده و انرژی را به سازمان منطقه‌ای خود منتقل کنند و به نحوی نظام انگیزشی معاونان و اعضای هیات عامل، مدیران کل و حتی بدنه کارشناسان و کارکنان منطقه را تغییر دهند که هر کدام احساس کنند که اگر امسال درصد بیشتر در این راه قدم جلو بگذارند، بیشتر بهره‌مند خواهند شد و بالعکس که این موارد نیازمند نظارت مستمر و کار جدی است.

او با اشاره به تعیین هدف‌گذاری‌های کمی و کیفی برای پایان سال در هر منطقه تصریح کرد: باید بدانیم در پایان هر سال در هر منطقه، ارزش و حجم در تجارت و سرمایه گذاری به چه گونه است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره شاخص‌های کیفی در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی تاکید کرد: در این زمینه باید میزان در ارتقای فناوری، تولید محصولات کشور، به دست آوردن بازار‌های جدید صادارتی، میزان ریل‌گذاری در افزایش سرمایه گذاری سال‌های آینده و زیر ساخت‌ها مشخص شود و باید به زودی هدف گذاری‌های مناطق را به عنوان مطالبه و دستورکار دبیرخانه داشته باشیم و رصد کنیم.

خاندوزی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته بسته اصلاح قوانین از سمت خانواده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تهیه، اما به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است و با توجه به این که مجلس دوازدهم به زودی شروع به کار می‌کند باید این بسته روی میز مجلس قرار گیرد و از ظرفیت جمعی برای به ثمر نشاندن این موضوع استفاده شود.

او افزود: با فرض عدم تغییر قوانین و مقررات اکنون اتفاقات خوبی در مناطق آزاد و ویژه رخ داده است، اما اگر نگاه ما، نگاهی تحولی است باید در ریل‌گذاری نظام حقوقی کشور، اتفاقات جدیدی رخ دهد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به موضوع موانع اجرایی و دیوان‌سالاری ادامه داد: تا امروز در این زمینه گلایه و شکایات زیادی دریافت شده است.

خاندوزی بیان کرد: ما میراث دار تصویر نه چندان واقع‌گرایی از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستیم که زمانی در ذهن سیاست‌گذاران گذشته ایجاد شده است و تا زمانی که این تصویر اصلاح نشود دیگران نمی‌دانند که منفعت اقتصاد ملی به منافع مناطق آزاد و ویژه گره خورده است.

او تصریح کرد: همچنین در استان‌ها در سطح محلی و در هدفگذاری‌های ملی، گره گشایی و خط شکن بودن در حوزه سرمایه گذاری و صادارت انجام نمی‌شود مگر این که مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور فعال شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به مسوولان مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی تاکید کرد: اگر بنا داریم پیمان‌های "شانگهای، بریکس" و سفر‌های ریاست جمهوری یک مسیر ممتد به نفع اقتصاد، ایجاد کند و اقتصادی ملی و برونگرا ایجاد شود، شما پیش قدم شوید. درغیر این صورت دیگر نمی‌توان توقع داشت این منفعت از دیگر مناطق کشور به دست آید.

خاندوزی اظهار کرد: تغییر دادن تصویر غلط ابتدای دهه ۹۰ از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کار سختی بود و این دیدگاه غلط مانعی بود که نمی‌گذاشت بسیاری از مصوبات حاصل شود.

او افزود: تصویر سازی درست برای این مناطق با اطلاع رسانی به معنای روابط عمومی متعارف رخ نمی‌دهد بلکه به مجموعه منسجمی از طراحی‌های کاملا تخصصی و هماهنگ نیاز دارد تا جامعه بداند بهره مندی و رونق در مناطق آزاد به معنای واردات بی رویه، ضربه زدن به تولید و تجارت غیر رسمی نیست.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: نظام سیاست‌گذاری و تصمیم گیری در دولت، مجلس و مجموعه کشور به جریانی از موج‌های سیاست‌گذاری و تصمیم سازی برای سیاست گذاران و جامعه پذیر کردن مخاطبان خاص اقتصادی و مخاطبان عام محلی و دست اندرکاران در استان‌ها از جمله استانداران، ائمه جمعه و مدیران مناطق نیازمند است. همچنین نظام حرکت جمعی اگر ساماندهی نشود نباید منتظر نتایج شگرف بود.

خاندوزی بیان کرد: هر چند که امروز مناطق آزاد و ویژه به جهت شاخص‌های عملکردی و تولیدی، نظارت پذیری، سامانه‌مند شدن، مساله مدیریت واردات و کاهش بستر‌های رانت جویی در مناطق تغییر کرده اند، اما همچنان نیازمند طراحی متفاوتی هستند.

او با اشاره به این که دستور کار تغییر تصویر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید یکی از اولویت‌های راهبردی دبیرخانه این مناطق قرار گیرد تصریح کرد: باید بین مناطق آزاد و ویژه تمایزات در ذهن سیاستگذاران پررنگ شود. هیچ تلقی یکپارچه همگنی نسبت به منطقه آزاد و ویژه نباید در ذهن سیاستگذاران شکل گیرد، زیرا ما با ۲ موجودیت متفاوت مواجه هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل